Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg skrev til mailen [email protected], som er angivet i annoncen.

https://annoncelight.dk/showad/426538

Først var kontakten ok. Det foregik på dansk. Jeg bad hende bekræfte, at hun var dansk. Hun skrev, at det var hun, men hun havde fransk familie (deraf navnet).

Min mavefornemmelse var lidt blandet.

Vi aftalte tidspunkt og pris. Jeg skulle skrive til hende på mailen, når jeg var ved adressen, og så ville hun åbne for mig.

Jeg hæver kontanter, og så skriver jeg, at jeg er tæt på. Nu skriver hun pludselig, at jeg skal huske at gå ind på den lokale Cirkle K og købe en Paysafecard billet.

Jeg skriver, at jeg allerede har hævet kontanter, men hun skriver, at hun ikke tager imod kontanter.

Derefter annullerer jeg vores aftale, hvilket hun vist misforstår, og skriver så: “Er du enig i min tilstand?”.

Det virker tydeligt, at en person har forsøgt at oversætte “conditions” fra engelsk og har fået “tilstand” i stedet for “betingelser”. En dansker ville aldrig spørge, om man er enig i hendes tilstand..

Pas på derude..

Skrevet

Er helt uforstående overfor at man (hun - og sikkert andre) så desperat påstår at være dansk - men når du møder hende og taler med hende vil du jo med det samme opdage at det er hun ikke?! Så det er jo bare pinligt for hende :biggrin: 

hvorfor ik  bare være ærlig altså come on.. 

Skrevet
  • Author
hamder-anders skrev, for 1 minut siden:

Er helt uforstående overfor at man (hun - og sikkert andre) så desperat påstår at være dansk - men når du møder hende og taler med hende vil du jo med det samme opdage at det er hun ikke?! Så det er jo bare pinligt for hende :biggrin: 

hvorfor ik  bare være ærlig altså come on.. 

Jeg ville nok aldrig komme til at møde nogen. De havde sikkert bedt mig om at udlevere en kode fra det der Paysafecard, inden jeg overhovedet mødte “pigen”, og så havde de pengene, og jeg kunne stå foran en dør, der aldrig ville åbne..

Skrevet
CPHX skrev, for 3 minutter siden:

Jeg ville nok aldrig komme til at møde nogen. De havde sikkert bedt mig om at udlevere en kode fra det der Paysafecard, inden jeg overhovedet mødte “pigen”, og så havde de pengene, og jeg kunne stå foran en dør, der aldrig ville åbne..

ja det vigtigt at tænke sig om og lytte til mavefornemmelsen

Skrevet

Hmm jeg havde også luret på denne og overvejet, men kom frem til at det nok var "for godt til at være sandt".

Men tak for informationen så man ikke ...alligevel lige prøver :wink:

Annoncen er vist også væk igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.