Mons65 14 Skrevet 27. Marts, 2014 (edited) Jeg besøgte min faste massøse Katin i går. Fik den sædvanlige omgang massage + prostatamassage og HJ. Noget var dog anderledes, da Katin ikke var alene. Hun havde en veninde (Gliva eller noget i den retning) på besøg og hun hjalp med massagen. Da det kom til HJ var det som gnubbede lillemand. Det var hun ikke god til og jeg fortalte hende bagefter, at hun gav HJ som en maskine. Det fik vi megen morskab ud af. Næste gang ville hun lytte til mine dessiner. For der bliver nok en næste gang. Katin fortalte, at hun nu på søndag den 30. marts flytter til nye lokaler på Borups Plads 26. Hun har længe ledt efter noget andet, fordi hun synes lokaliteter er misserable. Og det har hun helt ret i. Det har især været et problem med JeJe's holdning til rengøring. JeJe er den trans, som har lokale på første sal over for Katin. Jeg glæder mig til at besøge Katin og hendes veninde i nye omgivelser. Mons65 Redigeret 7. November, 2018 af Administrator Fjernet husnummer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg