Hop til indhold

Flere BBW til Østjylland, så læs her!!

Featured Replies

Skrevet

Jeg har i tidligere indlæg efterspurgt kvinder med, for alvor, store bryster.. Jeg kan  konkludere, at der flere, der som mig der søger det samme.

I mit oprindelige indlæg efterspurgte jeg sorte kvinder. De opfylder ofte ønsket om store bryster, og hvis man finde den rette, kan det være en nærmest livsændrende oplevelse. Desværre har alle, der svarede på mit indlæg, haft en overvægt 0af sløje oplevelser med de mørke piger. Deres annoncer ser ofte meget lovende ,ud, men virkeligheden er ofte en anden. De store bryster er der ikke altid,, og selv hvis det er  tilfælde er den service de følge med, alt for ofte skuffende.

Der findes forrygende kvinder/damer/piger, med det udseende og personlighed. Ofte er det tilfældigt om de kommer forbiu vores -nabolag, og de sker, at der er to på samme tid, hvorefter der ikke er nogen her i flere måneder.

Jeg  har et forslag til, hvordan vi kan få de tvi søger, den at skulle spilde 1000vis af kroner på trial and error.

Vi finder nogen, som tilbyder det vi ønsker. Hvis vi sikrer vedkommende en omsætning af en vis størrelse, kunne man måske lokke de rigtige udbydere til området. Jeg tænker en trekant i området i mellem Viborg, Hobro og  Århus.

Vi kunne starte med https://annoncelight.dk/showad/425162 . Jeg har skrevet med hende og hun kunne være interesseret. Men det er dyrt at leje lokaler og rejsen koster også. Jeg må sige, at jeg ikke selv har besøgt hende, men anmeldelserne af hende er gode, og efter at have skrevet med hende, tror jeg  på, at hun er the real deal.

Hvad siger I?

Hvis I er interesserede i at lave en aftale med Karla, så send en besked til mig.

Hvad med selve konceptet? Er der nogen, det kunne være relevant at invitere til området ?

Skrevet

Nu spørger jeg lige dumt - men i stedet for at arrangere alt muligt med flere tilmeldte, finde lokaler mm - er det så ikke nemmere med en smuttur til Københavns området, hvis det er dér Karla holder til?

Skrevet
  • Author
spaceman99 skrev, den 23.4.2025 at 19:35:

Nu spørger jeg lige dumt - men i stedet for at arrangere alt muligt med flere tilmeldte, finde lokaler mm - er det så ikke nemmere med en smuttur til Københavns området, hvis det er dér Karla holder til?

Vi skal ikke arrangere noget! Det er ulovligt. 

Hvis én af os kender en service provider, der opfylder vores ønsker, laver man et opslag. Er der nogen der er interesseret skriver man det i tråden. 

Når et tilstrækkeligt antal har tilkendegivet interesse, kontakter jeg udbyder og henviser til tråden.

Det vil sikre Kvaliteten, da det er en af "os " der har valgt. Den forholdsvis sikre indtjening skulle gøre det muligt at tiltrække en større mængde af de ydelser vi foretrækker. 

Skrevet
  • Author
Gudinden med kæmpe patter skrev, den 23.4.2025 at 17:05:

Jeg har da indtryk af vi er en del bbw, kigger du de rigtige steder ;)

Hej. 

Jeg har set dig, og du er undtagelsen, der bekræfter reglen. A

Kunne du forestille dig, at nogle af dine konkurlegaer, der normalt holder til øst på, kunne finde på, at komme til Jylland, hvis vi kunne garantere fx 4 kunder på en dag? Vil d selv kunne finde lokation?

Skrevet
  • Author
spaceman99 skrev, den 23.4.2025 at 19:35:

Men vil du være interesseret? Så er vi allerede 4. 

Når vi er 5-6 stykker skriver jeg til hende og orienterer hende om, at vi er x- antal mænd, der gerne vil besøge hende, hvis hun kommer til vores område. 

Hun får vores alias på Eroguide, og så er det op til hende, jag der så skal ske. Jeg håber, at hun skriver til os og fortæller om, hvor og hvornår hun kommer. Men det kan også være, at hun bare slår en annonce op på AL.

Er du interesseret?

Skrevet
Anonymt2025 skrev, for 7 timer siden:

Hej. 

Jeg har set dig, og du er undtagelsen, der bekræfter reglen. A

Kunne du forestille dig, at nogle af dine konkurlegaer, der normalt holder til øst på, kunne finde på, at komme til Jylland, hvis vi kunne garantere fx 4 kunder på en dag? Vil d selv kunne finde lokation?

1: hvis hun finder lokale skal der betales husleje

2: turen koster jo også

3: kan du garantere 4 kunder, nej det kan du ikke, da der nok vil være en eller 2 der melder afbud pga sygdom eller arbejde eller andet. Det kan aldrig garanteres.

Hvis i så gerne vil møde hende, så arrangere da en tur til hende eller måske skrive til hende og spørge om hun har planer om at komme til Jylland.

Skrevet

Hun ser både interessant og fræk ud!
Hold lige mig underrettet hvis hun kommer hertil

Skrevet

Jeg syntes ideen er fin. Men nok vanskelig at føre ud i livet.

Når det så er sagt så er jeg godt nok blevet skuffet mange gange når døren er blevet åbnet. 

Skrevet
Anonymt2025 skrev, for 17 timer siden:

Men vil du være interesseret? Så er vi allerede 4. 

Er du interesseret?

Nej, da jeg allerede er på Sjælland kan jeg besøge hende når det passer mig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.