Hop til indhold

Episk massage i Slagelse og Holbæk

Featured Replies

Skrevet

https://www.episkm.com/

Jeg har prøvet episk massage et par gange nu og må indrømme at jeg syntes det kan noget. Har haft fornøjelsen af Lia i Slagelse, og Liv og Louise i Holbæk.

Det har alle gange været en times episk med varm olie hos dem. Må indrømme at det kilder i fingrene hver gang for at berøre massøren, men det er desværre ikke tilladt. 
Det er dejlig massage hver gang og med nærmest eksplosiv udløsning ved afslutning. Det er ren velvære og de får alle 10 stjerner herfra.

Jeg har læst at der er delte meninger om hvorvidt de burde være afklædte, modtage berøringer fra kunder og have mere oplysninger om deres udseende på hjemmesiden så man også får massage af én man tænder på. Men det har jeg ikke nogen problemer med, andet end ønsketænkning om at må berøre dem lidt under massagen. 
De er super søde alle 3 og giver fantastisk massage , og jeg glæder mig til næste massage inden længe.  Mit valg af klinik og pige er ud fra hvad dag der passer mine fridage, men må også indrømme at jeg kigger først efter om Louise fra Holbæk har en tid der passer ind i min dagligdag.

Mvh Flinkermand

Skrevet
  • Author

Jamen jeg vil beskrive det således at den hjertebanken jeg har når jeg ser så sød og smilende pige, der falder en naturlig ro lige så snart vi får hilst på hinanden. Hun ligger ud med en rolig og blid massage af kroppen inden jeg skal om og ligge på ryggen. Og så når selve lingam-massagen begynder, er det bare det dejligste at mærke det ene sus efter det andet gennem kroppen.

Louise er en smuk ung pige i starten af 20’erne. Slank og ikke ret høj, og som hun selv beskriver , smuk udsmykket med nogle tatoveringer.

• 1 month later...
Skrevet

Hej @Flinkermand36, kan du beskrive Louise?

Er hun virkelig kun omkring de 23 år og hvordan er hendes lingam massage? Er det pirrende og mere leg og "edging" eller mere et "normalt" handjob?

Skrevet
  • Author
thom.lars84 skrev, for 17 timer siden:

Hej @Flinkermand36, kan du beskrive Louise?

Er hun virkelig kun omkring de 23 år og hvordan er hendes lingam massage? Er det pirrende og mere leg og "edging" eller mere et "normalt" handjob?

Om hun virkelig er 23 år kan kun hendes dåbsattest vidne om, jeg syntes godt hun kan gå for en på 23. Dejlig naturlig sød og rar pige.

Hendes lingam massage er alt andet end bare et handjob, det er afhængig af den tid du bestiller en lang og dejlig pirrende edging, som hun selvfølgelig sørger for at afslutte med en stor salut fra din side. 
Den allerførste gang jeg skulle prøve Episk massage, tænkte jeg også på om det bare er et dyrt handjob. Men der blev min tanke om Episk bragt til skamme. Jeg syntes at det er en dejlig stund med en dejlig forkælelse af kroppen og især lingam.

mvh flinkermand

Redigeret af Flinkermand36

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.