Hop til indhold

Julia Rødekro - er der nogen som har erfaringer?

Featured Replies

Skrevet

Jeg så hende da hun ankom til stedet igår.......   Der er photoshottet en del.   Gælder os den anden pige på stedet Polina.    

Redigeret af spinningmand

Skrevet
  • Author
spinningmand skrev, for 31 minutter siden:

Jeg så hende da hun ankom til stedet igår.......   Der er photoshottet en del.   Gælder os den anden pige på stedet Polina.    

Tak Spinningmand.

Hvor galt er det? Jeg tænker, i hvilket omfang er vi over i, at hun ikke ligner billedet? Jeg har desværre allerede booket en aftale med hende (inden jeg så dit svar) så jeg overvejer om jeg skal aflyse eller tage en for holdet. 

Skrevet
  • Author

Opdatering. 
jeg besøgte Julia og jeg må give Spinningmand ret i, at billederne har været igennem en heftig gang Photoshop. Jeg tror godt de kan være af hende, men de er bestemt ikke vellignende. Pigen er for så vidt sød nok og hun lever en god service uden at kigge på uret, skynde på eller sætte hæmmede begrænsninger for hvor man må røre osv. Der er dog tale om “den sikre men noget rutineprægede præstation”. Det skal fremhæves at hendes orale præstationer er glimrende og hun i den grad kan tage imod uden at kny. 

kommunikationen gik fint før, under og efter besøget, men uden nogen basis for egentlig samtale. 

Den manglende lighed mellem pigen og billederne, som ikke er i hendes favør, trækker kraftigt ned. 

Skrevet
Mr Hyde skrev, for 14 minutter siden:

Opdatering. 
jeg besøgte Julia og jeg må give Spinningmand ret i, at billederne har været igennem en heftig gang Photoshop. Jeg tror godt de kan være af hende, men de er bestemt ikke vellignende. Pigen er for så vidt sød nok og hun lever en god service uden at kigge på uret, skynde på eller sætte hæmmede begrænsninger for hvor man må røre osv. Der er dog tale om “den sikre men noget rutineprægede præstation”. Det skal fremhæves at hendes orale præstationer er glimrende og hun i den grad kan tage imod uden at kny. 

kommunikationen gik fint før, under og efter besøget, men uden nogen basis for egentlig samtale. 

Den manglende lighed mellem pigen og billederne, som ikke er i hendes favør, trækker kraftigt ned. 

Kan du fortælle noget om hendes højde og vægt cirka?

Har hun en flad mave? Eller har hun deller?

Skrevet
  • Author

Hendes højde er vel ca. 160-165 tror jeg. Hun har ikke flad mave men er let til middel buttet med noget mave. 

Skrevet

Har hun et fornuftigt brystparti :-)     På trods af udseende var det så en ok oplevelse.   ikke alttid skønheden gør det.  bare de er oplagte og frække.    oplever ofte skønheder ikke er en skid værd    og har man en god kemi er det ofte godt.   tak for din anmeldelse

Skrevet

Jeg besøgte Julia.  Selvom billederne ikke er helt up to date og figuren heller ikke, var jeg faktisk ganske godt tilfreds.   30 min med økoblow og så lidt forskellige stillnger.  Hendes bryster er lige mig, god str og ægte :-)   HUn var os begejstret for at ligge i 69 .   Hun var sød og rar og havde god kommunikation med hende.      Kunne godt finde på at aflægge hende nyt besøg.  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.