Nylon 29 Skrevet 22. April Hej Er der nogen som har været her ? (1) SugarDaters Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Freddy8830 4 Skrevet 22. April Nej har skrevet med hende. Trist foto men virker til at være frisk på det meste. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 57 Skrevet 22. April (edited) Har også skrevet lidt med hende. Men billedet skræmmer mig lidt. Men sød pige at skrive med Redigeret 22. April af Peterkanin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mejer 5 Skrevet 22. April synes jeg har set hende før et sted...billedet skræmmer ikke mig, det er jo virkeligheden der tæller...hvis hun nyder sex er det jo interresant 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nylon 29 Skrevet 22. April Mejer skrev, for 18 minutter siden: synes jeg har set hende før et sted...billedet skræmmer ikke mig, det er jo virkeligheden der tæller...hvis hun nyder sex er det jo interresant Ja lige min tanke, hun skræmmer heller ikke mig tværtimod. Synes der noget frækt ved hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 151 Skrevet 4. Maj Synes "hun" ligner lidt en mand men måske bare mig? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnCoffey 55 Skrevet 5. Maj Tænker dette er den samme: https://annoncelight.dk/showad/427523 Synes personligt hun lyder ret spændende...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blond48 24 Skrevet 12. Maj (edited) Er der nogen der har mødt hende? Redigeret 12. Maj af Blond48 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flotfyr4 33 Skrevet 1. Juni Hvad er hendes pris på sugar så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HornyTurtle 172 Skrevet 1. Juni Flotfyr4 skrev, for 39 minutter siden: Hvad er hendes pris på sugar så? Samme som de er på Annoncelight, aftaler på 30 eller 60 min - hun har intet med en Sugardater at gøre... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg