Steel Coffe Cup 8 Skrevet 22. April Nogen som har prøvet hende her? https://annoncelight.dk/showad/424695 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pedal2 10 Skrevet 22. April spændende nok om du får svar, annonce kunne være fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 941 Skrevet 22. April Annoncens og pigens ægthed har været oppe at vende flere gange nu. Det er IKKE fake. Jeg har mødt hende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 95 Skrevet 23. April Jeg har også mødt hende, stille og rolig sød pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doctor Jekyll 54 Skrevet 23. April I der har mødt Malu: Kan I sætte et par ord på oplevelsen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Magnus097 0 Skrevet 25. Maj Hej, jeg er også meget interesseret i at høre om Malu. Er der evt. nogle af jer som har deltaget i hendes GB? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steel Coffe Cup 8 Skrevet 26. Maj Fik et blow. Ganske fint. sød og stille pige. Ligetil med bestilling og mødes. Så videre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterv 23 Skrevet 27. Maj Mødtes med hende til quicky med anal. Sød og meget villig og efter min mening total cute udseende. Alder på 21 passer meget godt og imorgen har jeg tilmeldt mig hendes GB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Magnus097 0 Skrevet 30. Maj Peterv skrev, den 27.5.2025 at 12:27: Mødtes med hende til quicky med anal. Sød og meget villig og efter min mening total cute udseende. Alder på 21 passer meget godt og imorgen har jeg tilmeldt mig hendes GB Kan du fortælle lidt om hendes GB? Jeg overvejer at deltage i det hun holder mandag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterv 23 Skrevet 30. Maj Vi var 3 og hun tog villigt imod i alle 3 huller. Pisse frækt og jeg skal helt sikkert deltage igen. Ingen DP men tror kun det var fordi vi ikke spurgte hende for det tror jeg også hun er klar på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 95 Skrevet 1. Juni Peterv skrev, den 27.5.2025 at 12:27: Mødtes med hende til quicky med anal. Sød og meget villig og efter min mening total cute udseende. Alder på 21 passer meget godt og imorgen har jeg tilmeldt mig hendes GB Hvordan var hun ift at tage den analt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterv 23 Skrevet 1. Juni Happyfeet skrev, for 3 timer siden: Hvordan var hun ift at tage den analt Villig og stram hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
D-Doggy 4 Skrevet 1. Juni Nogen der kender hendes OF? Er hun køn og slank? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Magnus097 0 Skrevet 6. Juni Er der nogle som kan bevise at det er muligt at mødes med denne pige? For der bliver ofte lagt nye og forskellige billeder op, og det er svært at se om det er den samme pige og om det er en rigtig profil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 95 Skrevet 6. Juni Magnus097 skrev, for 3 minutter siden: Er der nogle som kan bevise at det er muligt at mødes med denne pige? For der bliver ofte lagt nye og forskellige billeder op, og det er svært at se om det er den samme pige og om det er en rigtig profil Hvilke slags beviser efterspørger du Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Magnus097 0 Skrevet 6. Juni Happyfeet skrev, for 7 minutter siden: Hvilke slags beviser efterspørger du Evt nogle som har mødt hende. Som kan bekræfte at det er en ægte annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 95 Skrevet 6. Juni Har du læst indlæggene i denne tråd, der er flere som skriver om deres møde med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg