Hop til indhold

Anal fisting?

Featured Replies

Skrevet

Hejsa, for godt og vel 10år siden havde jeg fornøjelsen at at begrave hele min hånd, ja og mere af underarmen i en sidenhen "pensioneret" gp'er der var ekspert i alle de anale lege man kan tænke sig til. Jeg vil slet ikke komme ind på hvem hun var, da hun som sagt ikke er aktiv længere, det er ærgeligt, men nærer respekt herfor alligevel. Nej, jeg leder i virkeligheden efter en anden kvinde der kan tage en god solid omgang anal-fisting. Kender I derude til nogen i det ganske danske, eller i Tyskland eller øvrige skandinavien der kan opfylde min lyst herom? Det skal siges at det kun er kvinder der har interesse, altså ingen transkønnede, eller mænd for den sags skyld. Jeg er hetero, men med en kæmpe passion for "all things anal". Håber nogen kan hjælpe eller kender nogen som kender nogen! På forhånd tak :)

PS.
Har været i tvivl om hvorvidt det er i dette forum eller andre steder jeg skulle "efterlyse", så beklager hvis nogen føler det falder uden for kategori!

Skrevet
F-jernet skrev, for 19 timer siden:

Prøv at kontakte Simone i køge.

https://annoncelight.dk/showad/414202

Skal siges at jeg ikke kender dagsformen på Simone, men jeg ved fra tidligere at hun er en frisk pige der er god til at opfylde ønsker. Det kan anbefales at besøge hende og se om der er kemi til noget af det du ønsker henad vejen. Dit ønske kan, isoleret set, måske virke en anelse skræmmende på mange (også Simone tænker jeg). 

Skrevet
  • Author
Bobb skrev, 1 time siden:

hvis det må være i Tyskland er hende her en mulighed.

https://m.ladies.de/sex-anzeigen/huren-hostessen/voerde-niederrhein-susanne-12334822

Tak for bud, altså det er helt klart en mulighed da det er en kæmpe fetish for mig, men havde nok håbet på at finde nogen liiiidt tættere på så det også kunne være mere end en 1-gangs forestilling :) 

Skrevet

Har kigget annoncen igennem og kan ikke se at man kan fiste hende analt. @Bobb kunne du oplyse mig ? Ja der står FF aktiv og FF passiv, men det er vel når det er hende i kussen ?

Skal en tur igennem Tyskland senere i maj så kunne være et oplagt mål.

Mht. Simone tvivler jeg på at hun vil fistes analt, men spørg hende da. At fiste hende i kussen er fænomenalt.

Skrevet

@Moden slikken M nu skal jeg passe på hvad jeg siger, især fordi hun jo ikke er lige om hjørnet.

Har besøgt hende en gang, for netop at lege med hendes huller. Hvor jeg skiftede mellem nr 1 og 2 med min hånd. Den nåede dog aldrig helt ind, men tror mere dette mere skyldtes min nervøsitet kombineret med at skifte mellem hullerne.

Det er dog min klare fornemmelse, havde jeg kørt mere på så var den smuttet helt op.

ps hendes bj var en sløj omgang.

Skrevet
  • Author

Blot en lille opdatering herfra; jeg er, i skrivende stund, på vej mod Ølby for at mødes med Simone, der har indvilliget i at vi kan prøve, men at hun ikke lover noget. Så jeg er en lykkelig mand lige nu, og under alle omstændigheder, så er Simone stadig en anal drøm for sådan en som mig :wub:

Skrevet

Jamen rigtig god fornøjelse smf.

Ja et handjob får jo en ganske anden betydning :P

Husk nu, den der smør godt kør godt.

PS jeg har en kammerat det tager hele min arm ! Og nyder det. Smf alle 55 cm.

Redigeret af Moden slikken M
Stabefejl

Skrevet
  • Author

Opdatering; det blev ikke til hele hånden, men 3 fingre åd hendes røv grådigt, så tænker at vi muligvis over et par gange nok skal få bygget tilliden op til at hun i hvert fald kan tage min hånd. Udover det var det en verdensklasse anal oplevelse og qua mit navn her fik jeg da også stiret ind i et fuldstændigt åbent røvhul (gape) som jeg seriøst elsker og synes er sååå frækt! Så jeg skal helt sikkert tilbage mod Køge Bugt! @Moden slikken M er din "kammerat" en mand eller tilfældigvis en kvinde? Jeg er, som skrevet i original post, meget glad for det her scenarie men har ikke lyst at "lege" med andre mænd, da det simpelthen ikke tænder mig - dømmer ikke hvad andre er til, vi skal alle være her, det er bare ikke lige mig :)  Men hvis din ven nu er en kvinde, vil det så være en du vil dele med os andre eller er det en privat affære? 

Skrevet

Det var dejligt at høre at mit tip om Simone var et godt match, Gapeman.  Jeg får helt lyst til at se hende igen - det er mange år siden. Hvordan fremstår hun nu, jeg vil tro hun må være i starten af 40'erne ?

Skrevet
  • Author

@F-jernet jeg takker, det var helt perfekt! Jeg vil sige, at ud fra det her jo var mit første besøg, har jeg ikke rigtigt et sammenlignings grundlag, men hun var sød og imødekommende, lidt flere tatoveringer og måske et par kilo ekstra end på hendes billeder på AL, men det generer bestemt ikke mig. Jeg synes hun var fucking fræk, og at hun nyder det anale så meget, gjorde mig så utroligt liderlig! Aldersmæssigt, ja, start 40'erne lyder sgu nok meget rigtigt, absolut et besøg værd hvis du spørger mig :)  Store bryster og en stor røv der kan gape, hvad mere kan man ønske sig :wub:

Redigeret af Gapeman

• 8 months later...
Skrevet

Hey Gapman 

Har du været forbi igen efter sidste besøg. Har overvejet meget at besøge Simone. 

Overvejer lidt en dobbelt session med hende og Kezia slut ugen nogle der har erfaring med begge to sammen 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.