SeriøsXXX 109 Skrevet 21. April Er der nogen som har oplysninger ang de 2 x Michelle ved føtex ? Det er længe siden jeg har set dem på ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 185 Skrevet 22. April hun snakkede om at flytte til kolding men kan heller ikke finde hende der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 178 Skrevet 22. April Jeg tror hun er på ferie. Hendes annonce er hellere ikke aktiv p.t. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 185 Skrevet 8. Juni er der fortsat ingen der ved hvor hun er henne for tiden eller om hun er stoppet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin9400 9 Skrevet 9. Juni Hold op hvor jeg også savner Michelle (Amazing Body). Hun var godt nok for dejlig. Jeg begynder at tænke mere og mere at hun måske har holdt, men håber jeg tager fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 178 Skrevet 10. Juni Hendes profil på annoncelight er også slettet/deaktiveret, så jeg mistænker at hun er stoppet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg