Hop til indhold
CJ69

FKK Sharks, Darmstadt ved Frankfurt

Recommended Posts

FKK Sharks, Darmstadt ved Frankfurt

Stedet: En af de store klubber i en gammel fabrik eller lignende, dog konverteret virkelig godt. Det er mit indtryk, at de stadig holder standarden, men i denne påske var det dog en sløv omgang: Udendørs området var ikke taget i brug, så BBQ og pool var lukket, udendørs gazebo’er var ikke taget i brug mv. Ellers er alt som tidligere beskrevet: Stor indendørs område med massør, jazzuci, bar, kontaktområder mv. Intet har ændret sig i årevis. Der er desuden diverse former for sauna med en sauna-mester som åbenbart kan alt det der.

Pigerne: Det er mit indtryk, at stedet stadig er guld-standarden indenfor FKK scenen. Denne påske var det dog en sløv omgang: Kun 1/3-del af det normale antal piger og kunder, hvorfor klubben kun virkede tom. Nogle enkelte 5’er mens der var en del 6-8 og enkelte 9 eller 9,5 ud af en skala af 10. Der var altså stadig nogle supermodeller, selvom det var en sløj dag. I alt ca. 50 nøgne piger. Hvis man ikke har stiftet bekendtskab med FKK scene før vil man være i himlen, men er man erfaren, så virkede det ikke helt. Kom om sommeren, hvor der er 150 piger, og godt gang i udendørsområdet – det virker bedre.

Priser: Entre 69 euro og 30 minutter med bbbj for 100 euro er ikke ligefrem billigt. Servicen er svingende, fra det ringe til det fantastiske – det afhænger af pigen. Det er ok at have samtale med pigerne først – sørg for at du gør brug af det. Hvis de ikke har en smule tid til at snakke først, så vil værelset være dårligt. Så undgå piger der bare vil direkte på værelse. Hvis der er kemi så aftal service og priser på forhånd. Det undgår misforståelser og dårlige oplevelser, og man undgår det meste up-sell af ekstra ydelser (som der er mange af) når man der på værelset. Det er ikke mit indtryk at pigerne forventer drikkepenge. Alkoholiske drikkevarer koster ekstra. Man kan hurtigt bruge 500 euro eller knap 4.000 kr. på en dag på Sharks – det er en fed oplevelse en gang imellem, men er efterhånden så dyrt, at 1 gang om året er rigeligt. Tillæg overnatning og transport – evt. fly fra DK samt taxi lokalt, så har du snart brugt 10.000 kr. på en weekend, hvor kun en dag er i klubben (ca. 10 timer måske).

Maden: Der er 3-4 forskellige slags varme retter til aftensmaden samt brød og salat mv. Det er alt sammen ok. Resten af tiden er der kage, budding, frugt mv. Som noget nyt er der nu en vand-automat og en kaffemaskine ved buffeten, så man kan slippe for at vente i den til tider meget lange kø der er ved baren. Samlet set er maden ret god, men deres BBQ om sommeren er klart bedre, så jeg anbefaler at man kommer der.

Konklusion: Stadig en høj standard med de bedste piger. I påsken var der ikke så mange, men jeg lod mig forstå på diverse samtaler, at der normalt er 150 nøgne piger, hvoraf mange er modeludseende. Dog er priserne efterhånden dyre, så kun i sjældne tilfælde en luksus man tager sig nu. Men mange lækre piger i højeste kvalitet. Svingende serviceniveau, så sørg for sat lave dine interviews og vælg fra ved den mindste tvivl – der er pige nok at vælge imellem.

Kom for: 100-150 nøgne topmodeller og en dag med god mad, pool, sol, massage, spa og wellness.

Bliv væk for: Prisen – det er ved at være dyrt. Også for dyrt til at man kommer der så ofte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.

Jeg skal til Frankfurt til sommer, så det er klart et sted jeg skal besøge, har du andre FKK'er nær Frankfurt du vil anbefale?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...