Hop til indhold

Fjellerupvej - Kraftig advarsel

Featured Replies

Skrevet

Havde bestilt 15min 500kr ved denne unge pæne negerdame i den gamle rønne på Fjellerupvej her i aftes. Ankommer og bliver lukket ind af en ca. 10-15 år ældre og + 25-40 kg tungere dame. Det skulle så være hende - ikke lige det jeg havde bestilt, måske et gammelt ungdomsbillede. Spørger om der er en anden, der så kunne være den rigtige, det er der, men ak, ak, stor kraftig negerkone. Falsk markedsføring og jeg vil gå igen, men, men, nej, så låste hun døren og sagde: " money now, money now". Nej sagde jeg, og så stod vi ca. 5 min., hvor hun blokerede døren. Så tog tingene fart, jeg holdt heldigvis hovedet koldt, da hun begyndte at ville i mine lommer og tage pengepung og telefon. Surrealistisk. Hun ville i konflikt og pludselig springer de anden negerkone på mig, vil i mine lommer og forsøger at skubbe mig om. Kun min gode form reddet mig, de er totalt grænseoverskridende og forsøger igen at skubbe mig om og få mig til at slås, hvilket ikke lykkes. De kræver nu 1000 kr. Roligt får jeg ringet 112 og først da jeg får nævnt adressen til politiet og med medhør få politiet til at give sig til kende stopper de og låser op. Fæl oplevelse, når man ikke vil i fysisk konflikt og sådan to store negerkoner hysterisk forsøger at overfalde en! 

Link til hende jeg troede, jeg skulle besøge:

https://annoncelight.dk/showad/424338

https://annoncelight.dk/profile/Kimberly+sexy

Kommer ALDRIG der igen, selvom der ind i mellem kan være gode oplevelser på stedet. Vogt jer, jeg gjorde ikke mere ved sagen.

Redigeret af Hook

Skrevet

Tak for advarslen. Lidt trist, at du ikke gjorde mere ved det. Spørgsmålet er jo, om de damer i det hele taget må være i Danmark og arbejde. 

ikke fordi jeg vil lyde racistisk, men kommer du til Vesterbro i kbh, så er reglen også klar: Hold dig fra de afrikanske piger. 

tak for anmeldelsen

Skrevet
Hook skrev, for 9 timer siden:

forsøger igen at skubbe mig om og få mig til at slås, hvilket ikke lykkes

Jeg har meget, meget stor respekt for, du ikke selv lod dig strække ned på et voldeligt niveau.....puha, tror sgu ikke selv jeg ville kunne have været så cool som dig. Håndmadderne ville virkelig sidde løst hos mig, da dette er totalt krænkende og grænseoverskridende, voldelig adfærd i min bog.....virkelig forbilledlig måde du reagerer på. Nej, det er simpelthen ikke værd at risikere end dom for vold over disse syge, desperate personager.

• 2 weeks later...
Skrevet

Hvis det var mig så ville jeg få politiet til at komme derud med et sammen og se om det ikke var 2 piger som ikke måtte arbejde i dk , sådan piger skal ikke ødelægge det for alle andre Gp piger med et skidt ry , 98 % at alle Gp er ok 

Skrevet

Jeg er selv stoppet med at besøge de fine brune damer.... Har simpelthen haft for mange erfaringer hvor de ikke lever op til det de tilbyder og de er parat til at smide dig ud lige så snart pengene er blevet leveret... Blow er 30 SEK og så skal der bolles, men med en energi hvor det lige så godt kunne være en varm dunk imellem to håndklæder.... Og det ville sku være mere sjovt end dem...

Men en melding til strisserne er fint... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.