Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/410997

Har besøgte Mali her til morgen og det bliver ikke noget jeg gentager, måske ramte jeg bare en dårlig dag.

Jeg ankom lidt tidligt, ca. 15 for tidligt, og skrev til Mali at jeg var der nu og om hun havde tid nu. Hun svarede tilbage at det var fint og jeg fik at vide hvilket hus nr. det var.

Efter ankomst blev jeg vist ind i et rum med en doubleseng hvor slags gang skulle gå.

Så langt så godt, men så stopper det gode også.

Hendes Engelsk var meget begrænset, hun kunne nogle få ord, men at føre en samtale kunne man ikke.

Op på lagnet og hun gik i gang med et blowjob, men da den var halvstiv/halvslap skulle vi videre mente hun. Det fik hun nu ikke noget ud af, da den på ingen måde var klar endnu.

Jeg fik hende lagt på ryggen, så jeg kunne slikke hendes fisse og min pølse var oppe ved hendes hoved. Min tanke var at hun kunne få lidt mere liv i pølsen, mens jeg guffet lidt, men hun gjorte ingenting som i ingenting. Hun var total passiv og lage bare der.

Da jeg havde leveret klatten blev jeg spurt til om jeg ville have lidt massage, hvilken jeg svare ja til. Massagen forgik kun på bagsiden af mine ben og lidt på ryggen. Efter ca. 5 - 10 min massage pegede hun ud på bruseren, hvor jeg tog en hurtig skyld.

Hade bestilt 60 min., men var ude på gaden igen efter 37 min.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er du sikker på at det var Mali du mødte, de fusker med billeder og hvilke piger der er der. 
Jeg har lige oplevet det samme med Mai den anden dag, jeg konfronterede hende med det, og gik der fra igen. 

Redigeret af Jyskpik
Tastefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 36 minutter siden:

Er du sikker på at det var Mali du mødte, de fusker med billeder og hvilke piger der er der. 
Jeg har lige oplevet det samme med Mai den anden dag, jeg konfronterede hende med det, og gik der fra igen. 

Hendes figur ligner meget den der er på Mali’s profil, men tatoveringen som er på ryggen af Mali fik jeg ikke lige øje på. Så nej, er ikke sikker på at det var Mali.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ærlig synes der tidligere har været dårlig oplevelse med hende og en anden som minder meget om hinanden 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...