Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har skrevet om Mia før - men har behov for at give hende en hyldest her på hendes sidste dag i København.

Mia er den sødeste, smukkeste, mest sensuelle og absolut den mest sexede kvinde jeg nogensinde har været sammen med.

jeg har besøgt Mia igår som en ud af utallige gange - som altid giver hun ufattelig meget af sig selv og overrasker med nye tvists og en masse opfindsomhed.

hvis I har chancen så giv jer selv muligheden for en oplevelse ud over hvad I overhovedet kan forestille jer - Mia er det rene guld!!

men pas på!!! Man bliver smaskforelsket 

malt det bedste til Mia fra mig - jeg savner hende allerede og glæder mig til at se hende i København igen snart.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mia er fantastisk, hun holder samme høje niveau som da jeg besøgte hende første gang i august 2021. Simpelthen utroligt, aldrig et dårligt besøg, altid glad og opmærksom. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er Mia i København igen - denne gang med en anden lokation.

jeg havde fornøjelsen af hende mandag morgen. Hun er intet mindre end enestående - Hun er smuk, sød, smilende og absolut indlevende. Det er ALT fra øverste hylde.

jeg oplever gang på gang at hun twister oplevelsen - finder på noget og afprøver mine grænser - det er aldrig ens at besøge hende og det går kun en vej - det bliver bedre og bedre.

jeg er fuldstændig forgabt - indrømmet - men kan ikke se at der findes lige.

tror gudinden er her indtil 14/5 - pas rigtig godt på hende!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Funman36 skrev, for 6 timer siden:

Så er Mia i København igen - denne gang med en anden lokation.

jeg havde fornøjelsen af hende mandag morgen. Hun er intet mindre end enestående - Hun er smuk, sød, smilende og absolut indlevende. Det er ALT fra øverste hylde.

jeg oplever gang på gang at hun twister oplevelsen - finder på noget og afprøver mine grænser - det er aldrig ens at besøge hende og det går kun en vej - det bliver bedre og bedre.

jeg er fuldstændig forgabt - indrømmet - men kan ikke se at der findes lige.

tror gudinden er her indtil 14/5 - pas rigtig godt på hende!!!!

Jeg har desværre været lidt for hurtig - Mia ved endnu ikke hvor længe hun bliver hos os denne gang. Så snart hun ved det kan det ses på hendes annonce .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Funman36 skrev, den 5/7/2025 at 1:38 PM:

So Mia is in Copenhagen again - this time with a different location.

I had the pleasure of seeing her on Monday morning. She is nothing short of exceptional - She is beautiful, sweet, smiling and absolutely empathetic. It is EVERYTHING from the top shelf.

I experience time and time again that she twists the experience - makes up something and tests my limits - it's never the same to visit her and it only goes one way - it gets better and better.

I'm completely lost - admittedly - but I can't see that there is one.

I think the goddess is here until 5/14 - take really good care of her!!!!

Why not include a link?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...