Pitm 11 Skrevet 17. April Jeg gav den erotiske massage endnu en chance, og denne gang prøvede jeg en anden pige. Jeg bestilte tid hos Eva til en erotisk massage. Hun inviterede mig ind i sit hus med et stort smil og et varmt kram, og jeg bemærkede fra starten, hvilken sød dame, smuk krop, store bryster og saftig røv hun har. Fra starten af massagen følte jeg en forbindelse med hende, vi havde en god samtale, vi grinede meget, og jeg nød hele massagesessionen. Hun brugte varm olie, der føltes fantastisk på min krop, hendes bløde hænder og hendes store bryster gjorde mig så begejstret, lingam-massagen var fantastisk, og den var ikke forhastet, hvilket fik mig til at eksplodere som en gal. Jeg tog også imod gensidig berøring, og hun lod mig røre ved hele sin smukke krop. Det var en dejlig oplevelse, og næste gang vil jeg helt sikkert vælge hendes røde tantra. https://annoncelight.dk/showad/358053 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 153 Skrevet 17. April Nye tider skrev, for 33 minutter siden: - - Google translate er det ikke en rigtig bruger mener du? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pitm 11 Skrevet 17. April Nye tider skrev, for 1 time siden: - - Google translate Hvad mener du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 175 Skrevet 17. April benny49 skrev, for 2 timer siden: er det ikke en rigtig bruger mener du? Det virker meget som en translate. Og en profil som lige er oprettet for mindre end to uger siden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pitm 11 Skrevet 17. April Mastager skrev, for 51 minutter siden: Det virker meget som en translate. Og en profil som lige er oprettet for mindre end to uger siden... Jeg er ikke dansker, jeg er fra Korea. Dansk er ikke mit første sprog, undskyld hvis jeg ikke taler godt dansk, jeg lærer stadig ... jeg har lige lavet en konto her, jeg er ny i dette, min kone døde for 2 år siden, så jeg besluttede at prøve erotisk massage for ikke så lang tid siden. Jeg fandt ud af om denne platform fra pigernes side på annoncelight. Er det kun danske mænd, der kan skrive her? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dockim 35 Skrevet 17. April Hej Pitm Det er godt at du giver anmeldelser. Det er ikke kun for danske mænd. Du gav først en lidt negativ og nu en positiv anmeldelse - det virker rigtigt ærlig og oprigtigt. Bliv bare ved. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thor.2023 92 Skrevet 18. April Pitm skrev, for 13 timer siden: Jeg fandt ud af om denne platform fra pigernes side på annoncelight Hello It's not because your profile is new (everyone here was new and this cannot define honesty) or because you used a translator, but your review (which to me seems like just a short speech, just a means of advertising) is from a girl who uses other people's photos (she had 37 photos before and even deleting most of them, the ones that remain in the ad still show (to me) different people's bodies - at least 3). A serious massage professional doesn't need to use other people's photos to prove her massage skills, that doesn't make sense and it's unprofessional. And no, coming here to the page and writing an attempt at a good review doesn't overcome (to me) the fact that to sell your service it's acceptable to use other people's photos, it just shows the banality that anyone can make an ad with massage skills, using other people's photos and still receive praise from "review writers". Have a good day Thor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pitm 11 Skrevet 18. April Dockim skrev, for 14 timer siden: Hej Pitm Det er godt at du giver anmeldelser. Det er ikke kun for danske mænd. Du gav først en lidt negativ og nu en positiv anmeldelse - det virker rigtigt ærlig og oprigtigt. Bliv bare ved. Tak Dockim Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pitm 11 Skrevet 18. April Thor.2023 skrev, for 3 timer siden: Hello It's not because your profile is new (everyone here was new and this cannot define honesty) or because you used a translator, but your review (which to me seems like just a short speech, just a means of advertising) is from a girl who uses other people's photos (she had 37 photos before and even deleting most of them, the ones that remain in the ad still show (to me) different people's bodies - at least 3). A serious massage professional doesn't need to use other people's photos to prove her massage skills, that doesn't make sense and it's unprofessional. And no, coming here to the page and writing an attempt at a good review doesn't overcome (to me) the fact that to sell your service it's acceptable to use other people's photos, it just shows the banality that anyone can make an ad with massage skills, using other people's photos and still receive praise from "review writers". Have a good day Thor Jeg så din sidste anmeldelse, og jeg spurgte hende om den. Hun forklarede mig, at hendes konto var blevet delt med hendes veninde sidste år i et par dage, da Eva var på ferie, og hendes profil var betalt, men hun fortalte mig, at hendes venindes billeder var deaktiveret, da hun kom tilbage, og hun ved ikke, hvorfor billederne stadig var synlige på siden. Jeg kan bekræfte, at billederne på hendes profil ligner hende på en prik. Du må hellere spørge hende direkte, for du har allerede skrevet en sms om det anden gang. Tak og hav en god dag Thor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thor.2023 92 Skrevet 18. April Pitm skrev, for 20 minutter siden: Jeg så din sidste anmeldelse, og jeg spurgte hende om den. Hun forklarede mig, at hendes konto var blevet delt med hendes veninde sidste år i et par dage, da Eva var på ferie, og hendes profil var betalt, men hun fortalte mig, at hendes venindes billeder var deaktiveret, da hun kom tilbage, og hun ved ikke, hvorfor billederne stadig var synlige på siden. Jeg kan bekræfte, at billederne på hendes profil ligner hende på en prik. Du må hellere spørge hende direkte, for du har allerede skrevet en sms om det anden gang. Tak og hav en god dag Thor Hello @Pitm Thank you for your information but Just look at the current photos and I can see that there are different people. I have already reported this ad to annoncelight (as I wrote before), and it was the same girl. A massage professional is responsible for her work and will not risk exposing her image by letting someone else use her personal account, much less stolen photos of webcam girls. And I will not ask her or anyone else anything directly because I know exactly what I saw and what I have already reported. Good day to you too Thor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pitm 11 Skrevet 18. April Thor.2023 skrev, for 15 minutter siden: Hello @Pitm Thank you for your information but Just look at the current photos and I can see that there are different people. I have already reported this ad to annoncelight (as I wrote before), and it was the same girl. A massage professional is responsible for her work and will not risk exposing her image by letting someone else use her personal account, much less stolen photos of webcam girls. And I will not ask her or anyone else anything directly because I know exactly what I saw and what I have already reported. Good day to you too Thor Jeg er her ikke for at yde retfærdighed, jeg besøgte hende og så hende ansigt til ansigt, og jeg kan bekræfte, at hun ser ud som på sine billeder. Du kan gøre og tro, hvad du vil. Jeg vil gerne stoppe denne samtale og ønske dig en god dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg