Hop til indhold

Recommended Posts

Har I efterhånden et par år kigget med her, og har oftest nydt godt af folks erfaringer, anmeldelser osv.

Bløde Karla (https://nympho.dk/n23955/8105/dansk-plussize-milf-med-et-kaempe-sexdrive) er nok den 5. jeg møder, og først nu føler jeg mig nødsaget til, at lave et lille skriv.

Har altid være tiltrukket af ideen om en "ægte mommy oplevelse", og man må sige det ramte 100% plet. Valgte hendes amme-oplevelse i 30min, da jeg lige ville se det hele an, og om det reelt set var noget for mig. (Man får ofte tanker i hovedet, der ikke altid har hold i virkeligheden:D)

Det er første gang jeg har været hos Hvidovrepigerne. Stedet virker umiddelbart ikke meget diskret udefra, men jeg var heldig at få lov til at nuppe bagindgangen denne gang.

Man bliver lukket fint ind, og så gik der ikke mere end 1 minut eller 2 før der blev banket stille og roligt på døren til værelset.

Startede med et godt langt kram, og så direkte over i sengen.

Så blev der ellers nusset, grint og snakket (de få ting jeg lige kunne mumle mig frem til) og hvad der ellers hører til.

Hun er nok den person jeg har følt mig mest komfortabel med, og som helt klart gjorde oplevelsen til en 10/10. 

Rolig, sød, charmerende og naturlig er nok de ord der lige falder mig ind.

Kommer helt klart igen, og der bliver det nok nærmere en time og igen med hende som mommy/den dominerende.:wub:

-Miyagi

Redigeret af MrMiyagi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan vil du bedømme hendes udseende (ansigt)? Og kysser hun?

-Det er jo et fantastisk dejlige par bryster, som pigen har !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Speedy72 skrev, den 16.4.2025 at 07:46:

Hvordan vil du bedømme hendes udseende (ansigt)? Og kysser hun?

-Det er jo et fantastisk dejlige par bryster, som pigen har !

Jeg syntes personligt hun ser super dejlig ud, og minder mig mest om den klassiske milf. Har ikke nogen ide om hvor meget hun kysser, da det ikke var en del af det jeg bookede. Men udfra hendes annonce og besøget, tror jeg hun er mere end klar på det. 

Og ja meget enig! 

Redigeret af MrMiyagi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Karla i går. Jeg kan kun give mrMiyagi ret! Karla er sød, har et vindende væsen. Jeg havde hende som rommy, og jeg gik glad og tilfredsstillet derfra. Det var en oplevelse, der kalder på gentagelse…

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 1 time siden:

Jeg havde hende som rommy, 

...Spillede i bare kort?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er en fantastisk kvinde…. Har besøgt hende flere gange og har altid haft et stort smil på læben på vej ud af døren.

Kan kun anbefale hende, men pas på hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...