Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa. Jeg vil gerne prøve en trans for første gang. Jeg har været her på Eroguide lang tid og nydt alle jeres anbefalinger.

Derfor var den første jeg kontaktede Karen Castro. Der er desværre ikke kommet noget svar. Jeg var måske lidt dum at melde ud i første besked at jeg er lidt over 50. Ved ikke om det er derfor men der kom aldrig svar på min henvendelse. 

Jeg vil gerne besøge en hvor der bruges kondom hele vejen igennem. Faldt over denne annonce hvor der står "ALL MY SERVICES ARE PROTECTED"

Har skrevet til hende og fik et svar tilbage at selvfølgeligt kunne der bruges kondom. Pigen på billederne er klar og ledig. Teksten siger mig at det ikke er pigen selv jeg skrev med. Hun er dog mega lækker i min optik. 

Hvad siger i til denne annonce. 

https://annoncelight.dk/showad/421619

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil prøve at kontakte Karen igen. Hvis jeg var dig. Jeg har mødt Karen og der var ingen problemer i at jeg var over 50 år gammel .prøv at skrive til hende på WhatsApp. Der svare hun rimeligt hurtigt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lord of the rings ;-) skrev, den 15.4.2025 at 20:39:

Hejsa. Jeg vil gerne prøve en trans for første gang. Jeg har været her på Eroguide lang tid og nydt alle jeres anbefalinger.

Derfor var den første jeg kontaktede Karen Castro. Der er desværre ikke kommet noget svar. Jeg var måske lidt dum at melde ud i første besked at jeg er lidt over 50. Ved ikke om det er derfor men der kom aldrig svar på min henvendelse. 

Jeg vil gerne besøge en hvor der bruges kondom hele vejen igennem. Faldt over denne annonce hvor der står "ALL MY SERVICES ARE PROTECTED"

Har skrevet til hende og fik et svar tilbage at selvfølgeligt kunne der bruges kondom. Pigen på billederne er klar og ledig. Teksten siger mig at det ikke er pigen selv jeg skrev med. Hun er dog mega lækker i min optik. 

Hvad siger i til denne annonce. 

https://annoncelight.dk/showad/421619

Kunne du ikke fortælle lidt mere, stedet, service, ellers andet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...