Hop til indhold
hamder-anders

Vixenida debut gangbang

Recommended Posts

Nogen som var med til Vixenida’s debut gangbang og vil fortælle om oplevelsen?

jeg drømmer stadig om at få muligheden for at besøge hende en dag .. suk … (kan ikke indsætte link til hendes profil) 

Redigeret af hamder-anders
Link

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har forgæves forsøgt at få en aftale med den frække Vixenida. Men øv - af en eller anden årsag så blir det bare aldrig til noget.. Rigtig ærgerligt... 

Jeg tror ikke hun holdte det gb faktisk? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har svært ved at svare alle der skriver til mig, fordi jeg kun sommetider søger.

I forhold til gangbang, så blev det ikke alligevel, men aflyste i god tid :) men men men, det skal nok lykkedes når jeg endelig arrangere det igen. Indtil da søger jeg kun 1-1 møder af og til, som jeg "heletiden" har gjort :D !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vixenida skrev, for 6 timer siden:

Jeg har svært ved at svare alle der skriver til mig, fordi jeg kun sommetider søger.

I forhold til gangbang, så blev det ikke alligevel, men aflyste i god tid :) men men men, det skal nok lykkedes når jeg endelig arrangere det igen. Indtil da søger jeg kun 1-1 møder af og til, som jeg "heletiden" har gjort :D !

Dejligt, hvornår er på til 1-1 møder igen? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...