hamder-anders 45 Skrevet 15. April (edited) Nogen som var med til Vixenida’s debut gangbang og vil fortælle om oplevelsen? jeg drømmer stadig om at få muligheden for at besøge hende en dag .. suk … (kan ikke indsætte link til hendes profil) Redigeret 15. April af hamder-anders Link 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 923 Skrevet 15. April https://vixenida.com/ Er det denne, eller hvor har du set hendes annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 175 Skrevet 15. April Jeg har forgæves forsøgt at få en aftale med den frække Vixenida. Men øv - af en eller anden årsag så blir det bare aldrig til noget.. Rigtig ærgerligt... Jeg tror ikke hun holdte det gb faktisk? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Nielsen 49 Skrevet 15. April Hun aflyste af forskellige grunde gangbanget, men skriver at det måske bliver senere i april. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 45 Skrevet 15. April Jernet skrev, for 1 time siden: https://vixenida.com/ Er det denne, eller hvor har du set hendes annonce? hun har annonceret sit gangbang herinde under “sex events” mener jeg det hedder.. men ja det er hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1074 Skrevet 16. April Hermed tråden der omtales 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1119 Skrevet 16. April Jeg har svært ved at svare alle der skriver til mig, fordi jeg kun sommetider søger. I forhold til gangbang, så blev det ikke alligevel, men aflyste i god tid men men men, det skal nok lykkedes når jeg endelig arrangere det igen. Indtil da søger jeg kun 1-1 møder af og til, som jeg "heletiden" har gjort ! 9 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 175 Skrevet 16. April Vixenida skrev, for 6 timer siden: Jeg har svært ved at svare alle der skriver til mig, fordi jeg kun sommetider søger. I forhold til gangbang, så blev det ikke alligevel, men aflyste i god tid men men men, det skal nok lykkedes når jeg endelig arrangere det igen. Indtil da søger jeg kun 1-1 møder af og til, som jeg "heletiden" har gjort ! Dejligt, hvornår er på til 1-1 møder igen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg