Hop til indhold

Recommended Posts

Først og fremmest et link til pigebarnet

https://annoncelight.dk/showad/425849

nu har jeg ikke fået sex i 14 dage (der er tørke på tinder lige nu) så jeg besluttet mig for at jeg ville have lidt lir og havde jeg råd til det ? Næh men jeg gjorde det sgu alligevel så jeg måtte grave dybt i lommerne.

Nå vi kan jo starte med at snakke lidt om Lisa

Lisa er halv afrikaner og halv polak, det er sgu en ret fræk blanding synes jeg, og så er hun bare en smuk kvinde, cute face lil waist. Hun har en smuk krop og nogle dejlige bryster og hun havde en formidabel røv.

sexen fejlede heller ikke noget, jeg var ret så tæt på at komme da hun red mig og hendes dejlige røv klaskede mod min pik som torden, men hun blev træt og så måtte hun om på ryggen og klar til en missionær men så blev jeg sgu også træt, selvom jeg træner og jeg kan godt mærke det i mavemusklerne nu og det kommer sig nok også af jeg smuttede i fitness bagefter og mavemusklerne igen fik en ordentlig tur.

de 30 minutter jeg havde bestilt var godt givet ud, efter lidt tid med par gymnastik lå vi og hygge snakket lidt om min knæ operation/skade og hvor hun kom fra.

Hele akten var mui bueno hele vejen igennem. Og selvom jeg blot er 30 er jeg fandme træt nu.

Så nu er jeg fattig, tømt i begge punge og så er det fandeme godt vi snart får penge tilbage i skat.

Så nu er der kun en ting at sige til pøblen besøg hende, hun er en skøn og dejlig og smuk kvinde. Jeg fortryder ikke mit besøg men skøn jer hun smutter snart hjem og skal jeg besøge hende igen ? JA !!!! Når hun engang kommer tilbage 

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...