Canelo Saul Alvarez 143 Skrevet 14. April Er der nogle som har besøgt Tessa på Amager ? https://annoncelight.dk/showad/398703 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naeem Harami 124 Skrevet 14. April Ja hun er en sød dansk MILF. Ikke bange for sperm og anal er en mulighed. Hun kysser gerne. Billederne er retvisende, så hvis man er til en stor pige, så er hun en god mulighed. Man kommer ind i hendes private seng, så GF sex kan virke mere autentisk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denwod 171 Skrevet 14. April Canelo Saul Alvarez skrev, for 40 minutter siden: Er der nogle som har besøgt Tessa på Amager ? https://annoncelight.dk/showad/398703 Hun virker som om hun elsker at firkæle med hendes mund , mis & mås. Er du til at modtage rimming så bliver du ikke skuffet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StolteP 72 Skrevet 18. April Lyder fileme lækkert. Og hun ser fræk ud. Hvad er prisniveauet? Er det all inclusive? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happy69luke 311 Skrevet 18. April Hun er med på det meste, faktisk har hun vist ikke mange grænser …. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kalxzx 25 Skrevet 19. April Nogen der har prøvet hende sammen med hendes veninde? Og som kan dele lidt erfaringer, om det er bedre alene med Tessa? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez 143 Skrevet 28. April Naeem Harami skrev, den 14.4.2025 at 21:54: Ja hun er en sød dansk MILF. Ikke bange for sperm og anal er en mulighed. Hun kysser gerne. Billederne er retvisende, så hvis man er til en stor pige, så er hun en god mulighed. Man kommer ind i hendes private seng, så GF sex kan virke mere autentisk Tak for oplysning. Når du siger hun er en stor kvinde, har hun stor numse ? Og er hun en høj kvinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez 143 Skrevet 28. April Denwod skrev, den 14.4.2025 at 22:25: Hun virker som om hun elsker at firkæle med hendes mund , mis & mås. Er du til at modtage rimming så bliver du ikke skuffet Har du smagt hendes mis før? Jeg har læst det lugter ubehageligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denwod 171 Skrevet 28. April Canelo Saul Alvarez skrev, for 12 timer siden: Har du smagt hendes mis før? Jeg har læst det lugter ubehageligt. Nej , slikkker ikke fjams når jeg er udenbys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez 143 Skrevet 30. April (edited) Naeem Harami skrev, den 14.4.2025 at 21:54: Ja hun er en sød dansk MILF. Ikke bange for sperm og anal er en mulighed. Hun kysser gerne. Billederne er retvisende, så hvis man er til en stor pige, så er hun en god mulighed. Man kommer ind i hendes private seng, så GF sex kan virke mere autentisk Hvad så Narrem giver du ikke svar om hun har stor numse? Siden jeg kan godt lide store kvinder med store numser. Svært at se på billederne om hun er en bbw dame. Redigeret 30. April af Canelo Saul Alvarez Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naeem Harami 124 Skrevet 30. April Det er jo som man tager det. Du kan, hvis du er seriøs, skrive en pm til mig og måske modtage et billede af den af mig. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg