Hop til indhold

Kender I det, at møde en man kender i en fræk situation?

Featured Replies

Skrevet

Kender I ikke det, vi tænker alle over om vi nu møder en vi kender om det er til et gangbang, i swingerklubben eller et helt andet frækt sted. 
Jeg har en sådan situation for noget tid siden, jeg har til et privat gangbang og da jeg ankommer der nogle af de andre gået lidt i gang med den lækre dame. 
Skal lige siges, jeg er en lille GB klub har vi har et lille hold af damer som elsker et godt gangbang og nogle gange er der også nye damer med som vi medlemmer finder forskellige steder. 
Men tilbage til gangbanget, kunne ikke helt de damen, men kunne se hendes ben og arme og en flok mænd rundt om hende. Jeg går ind ved siden af og tager mit tøj af, forbi badeværelset og så går jeg ind i stuen, hvor jeg kan høre og se de andre er godt i gang. Da jeg kommer helt tæt på genkender jeg damen, det er min kammerats kone!! Hun ligger på ryggen og er ved at blive godt gennemkneppet af en af de andre mens hun har en pik i den ene hånd og en i munden. Jeg tættere hen til hende og hun ser på mig og genkender mig, hendes øjne bliver noget større og hun blinker til mig. Jeg tænder total på situationen og da det bliver min tur, giver jeg hende alt hvad jeg kan!!  Sender en ladning af sted oppe i hende og smiler frækt til hende. 
Efter lidt tid, er der en lille pause og hun hiver mig til side og siger at det er hendes lille hemmelighed og manden ikke kender til dette og det skal han heller ikke. 
Som jeg sagde til hende, hvad der sker til GB, bliver til GB. 
Men kan da love for hun fik en anden og tredje omgang og både hende var meget tilfredse efter et par timer. 

Er der andre der har oplevet noget i den stil? 

Skrevet

Frææk situation du endte i. Det er altid frækt med sådan nogle hemmeligheder mellem hinanden :) 

Jeg gik for en del år siden på HF, hvor jeg var en del ældre end de fleste. Jeg var i slut 20erne og mange af de andre var omkring 18-20 år. 

Jeg sad en aften på annoncelight og kiggede efter hvad der var af annoncer i min by og faldt over en forholdsvis ny, som kun tilbød blowjobs for 500,-. 

Jeg tænkte at det måtte jeg da lige prøve, så jeg skrev en mail til pigen og hun svarede ret hurtigt at hun ville have et billede, alder og by før hun lavede aftaler med folk, så jeg sendte det til hende modsat hvad jeg normalt plejer, men var nysgerrig og liderlig. 

Hun godkendte mig og vi aftalte en tid dagen efter, hvor jeg kunne besøge hende. Dagen efter tog jeg i skole, som jeg plejer og kom så  hjem og fik et bad og tog afsted til min aftale. 

Jeg kom op til en bygning med masser af lejligheder og gik op i opgangene og bankede på - døren blev åbnet og til min kæmpe overraskelse der stod en af de unge piger fra min klasse genert, men storsmilende og sagde kom ind. 

Det var ikke en jeg rigtig havde snakket med, men vi vidste selvfølgelig hvem hinanden var og hun havde jo godkendt mig på mail, så alt var godt.

Fra den dag fik hun en fast kunde indtil hun desværre fik en kæreste og stoppede sit foretagende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.