Hop til indhold

Recommended Posts

Me too, men har heller ikke været der. Giv lige en tilbagemelding hvis du beslutter dig for det ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke været der, men jeg har altid stoppet om på hendes profil, fordi hun virker interessant/spændende;) du må meget gerne give en tilbagemelding, hvis du besøger hende:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke været der, men jeg har altid stoppet om på hendes profil, fordi hun virker interessant/spændende;) du må meget gerne give en tilbagemelding, hvis du besøger hende:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
LSch skrev, den 14.4.2025 at 20:26:

Hvem har erfaring med "Ung pige søger sjov"?

https://annoncelight.dk/showad/425533

Overvejer kontakter men er nysgerrig om andre har prøvet det.

Tak for deling 

Har prøvet at kontakte hende på to forskellige dage begge en lørdag.
Første gang var en lørdag og jeg smsede til hende omkring 18:30 tiden spurgte om hun havde tid... jeg fik et svar ved midnat og der vare jeg taget hjem.
Anden gang var også en Lørdag jeg smsede hende omkring 12:30 tiden intet svar efter en time prøvede jeg at ringe til hende hun svarede kort og jeg sagde det drejede sig om hendes annonce på annocelight.
Hun smækkede i.
Jeg SMSede til hende og der var tale om fejl om hendes telefon nummer muligvis var brugt i en falsk annonce.
Det sagde hun nej til hun fortrak bare at snakke over SMS.
Ok så skriver jeg til hende at jeg gerne vil have en time og om hun havde tid.
Jeg fik et svar mandag morgen kl 10.00...
Der var jeg you guessed it taget hjem.

Så mit råd prøv en anden for hende her virker ikke seriøs og spilder blot din tid.
Har hørt undskyldninger om at hun er ægte nok men bare har meget travlt... den undskyldning virker utrolig svag.
Hvis hun havde travlt tog hun næppe telefonen og svarede nok heller ikke på SMSer og hvis hun endelig havde tid et alm har desvære ikke tid nu ville nok være på sin plads.
Ghosting og først at svar igen 2 dage senere virker for useriøst.

Redigeret af Gridlock1983
[email protected]

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...