Hop til indhold

Recommended Posts

https://dolores-lisowska.as.me/schedule/50820a0c

Jeg havde set Dolores annonce sidste gang hun var i København, men nåede desværre ikke at booke en aftale med hende. Havde slået en tråd op herinde for lige at høre om der var nogle som havde mødt hende, da hun hørte til den lidt høje ende af pris for det hun tilbyder. Der var et par stykker som begræftede hendes eksistens og at hun var noget at gå efter. 

Derfor fik jeg også lavet en aftale med hende da hun var i byen igen - der skulle gå en måned, men tænkte, at det måtte være tiden værd at vente. 

Endlig blev det dagen jeg skulle være sammen med hende og jeg havde allerede bekræftet aftalen 2 par gange op til som hun ønskede. 

På adressen på Nørrebro kl 14, fik jeg en beskrivelse om hvor jeg skulle tage hen, hvor hun tog imod mig. En høj, ca 180 cm høj dame modtog mig - ikke en ung dame på 18 - vil nok gætte på hende som stod i døren nok mere var i start/midt tyverne, men så bestemt ikke grim ud, og så havde hun den mest fantastiske krop man kunne ønske sig 

Vi fik afregnede og jeg addede CIM for lidt ekstra og overførte via Revolut, som jeg bare synes fungerer i disse tilfælde af møder. 

Jeg fik muligheden for at tage et bad - som jeg tog imod og inden længe lå jeg på sengen med pikken i munden på Dolores. 

Hele akten foregik kedlig og tørt, men med fantastisk blowjob, hvor jeg afsluttede i hendes mund. 

Om jeg kommer tilbage? Nej, tror det ikke, det var for mig et ret ligegyldigt knald for en overpris, som jeg kunne have fået langt bedre - og billigere hos en af de andre kvinder jeg ser - men i det mindste fik jeg prøvet hende af. 

Redigeret af Mrxxxscor

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej 

Det billede kan jeg slet ikke genkende - jeg har haft nogle fremragende møder med Dolores.

Først prisen: taget i betragtningen at der INGEN ekstra betaling er - så er den rimelig nok - fx oplevede jeg meget dybe tunge kys og cunnilingus - og det er jo noget man godt kan blive snydt for - så prisen er helt rimelig!

Dernæst: Hun er nemlig meget smuk - om hun er 18; det vælger jeg at tro på - hun har fx lidt akne og fortalte mig, at hun havde nogle eksamener til sommer - dvs. hun bliver student i Polen til sommer og bliver 19år i maj - men, 'man' hører tit en masse "bullshit", så det kan jo godt være det IKKE passer!

Hertil, kommer at hendes blow netop er unik og dybt - det er virkelig en oplevelse værd.

Jeg oplevede det hele vildt vådt, hedt og intens.

BTW. Hvilke piger?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig, hendes blow er vådt og dybt - hvilket jeg bestemt heller ikke klagede over - det var mere alt det andet. Jeg er dog glad for du har haft en fantastisk (eller fantastiske) oplevelser med hende - dejligt for dig. Jeg så så intet til de dybe tunge kys og det andet du skriver - måske jeg bare var uheldig, hvem ved?

Derudover forstår så ikke lige det du skriver omkring ekstrabetaling… taler vi om den samme? Du kan jo bare gå ind på annoncen og se der netop er ekstra betaling, som for eks CIM, så jeg valgte til som ekstra betaling. 

Og om hun er 18,19 eller 20… det går jeg ikke så meget op i, men hun slog mig ikke som en 18 årig - men igen, måske jeg tog de forkerte briller på den dag, hvem ved?

Redigeret af Mrxxxscor

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej igen - min ven - tak for svar og den gode tone og selvfølgelig dette forum, som jeg værdsætter meget.

Måske vi taler forbi hinanden her, hvad angår "ekstra", selvfølgelig er det rigtig, at CIM er ekstra - hvilket jeg også selv fik med største fornøjelse:)Men, fx tungekys osv. var jo ikke ekstra, og hun holder, hvad hun lover - det synes jeg er positiv - altså helt igennem GFE-oplevelse. (Jeg hentyder til nogle andre oplevelser, hvor der alligevel fx ikke har været tungekys og cunnilingus selvom det fremgik af annoncen)

Ang. alder er jeg også enig - jeg pressede på for at få den rigtige alder - men, hun fastholdte, at hun var 18 - jeg besøgte hende desuden også i januar ... Men, indrømmet, hun kan selvfølgelig sagtens være de par år ældre ... Men, for mig var det en ungpigeoplevelse af de bedre.

Det er kun godt med erfaringsudveksling ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej igen - min ven - man skal jo have en god tone, synes jeg i hvertfald selv :)

Jeg sad lige og så hendes annonce igen, og hun er jo lækker, helt uden tvivl, hun er slet ikke den dårligste kvinde jeg har prøvet herinde, men bestemt heller ikke den bedste. Jeg har på ingen måde fortrudt at have besøgt hende, da hun jo opfyldte mine behov. Det er mere når man skal resonere over tingene og når liderligheden rammer en igen, så skal man gøre op med sig selv om man har lyst til at besøge hende igen, eller en anden :)

God torsdag til dig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...