Wombat 70 Skrevet 14. April Er der nogen som kan fortælle om oplevelsen hos Chelina? Overvejer at give det et skud i påsken https://annoncelight.dk/showad/424430 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 361 Skrevet 14. April Hun er 66-67 år, det er 10-15 år udenfor min målgruppe. Tilbyder heller ikke blowjob. Af de grunde er jeg ude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 106 Skrevet 14. April Synes hun lyder vildt spændende. Dejlig krop. Alderen skræmmer mig ikke. Hun har helt sikkert erfaring Blow eller ej, så tror jeg det kan blive en dejlig oplevelse. Jeg skal ihverfald have sat kursen i den retning snarest. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Franke 5 Skrevet 18. Juni YNWA skrev, den 14.4.2025 at 15:27: Synes hun lyder vildt spændende. Dejlig krop. Alderen skræmmer mig ikke. Hun har helt sikkert erfaring Blow eller ej, så tror jeg det kan blive en dejlig oplevelse. Jeg skal ihverfald have sat kursen i den retning snarest. Fik du nogensinde besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 106 Skrevet 18. Juni Franke skrev, for 6 timer siden: Fik du nogensinde besøgt hende? Desværre ikke endnu, men hun er bestemt ikke glemt. Og jeg kan se hun fortsat annoncerer. Hun ser dejlig ud, så håber snart det bliver muligt at besøge den skønne kvinde Og når det sker kommer der et par ord om besøget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Notold 2 Skrevet 19. Juni Jeg vil gerne lige knytte et par ord ind her.. jeg har besøgt den skønne kvinde i Vardes nordlige opland.. Efter en go snak i sofaen blev jeg sendt i bad,retur til rummet og den bløde seng/ madras hvor jeg fik en yderst dejlig massage. så var det min tur til at bruge mine færdigheder som udøvende massør.. resten beholder jeg for mig selv.. som der står i hendes annonce så skal man afsætte ca 3 timer. chelina er en skøn bbv Skal helt sikkert besøge hende igen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Franke 5 Skrevet 21. Juni YNWA skrev, den 18.6.2025 at 16:48: Desværre ikke endnu, men hun er bestemt ikke glemt. Og jeg kan se hun fortsat annoncerer. Hun ser dejlig ud, så håber snart det bliver muligt at besøge den skønne kvinde Og når det sker kommer der et par ord om besøget. Tror at jeg kommer dig i forkøbet. Har nemlig en aftale med hende på mandag og jeg glæder mig HELT VILDT. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Franke 5 Skrevet 21. Juni Notold skrev, den 19.6.2025 at 05:10: Jeg vil gerne lige knytte et par ord ind her.. jeg har besøgt den skønne kvinde i Vardes nordlige opland.. Efter en go snak i sofaen blev jeg sendt i bad,retur til rummet og den bløde seng/ madras hvor jeg fik en yderst dejlig massage. så var det min tur til at bruge mine færdigheder som udøvende massør.. resten beholder jeg for mig selv.. som der står i hendes annonce så skal man afsætte ca 3 timer. chelina er en skøn bbv Skal helt sikkert besøge hende igen.. Kan kun sige at jeg glæder mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 106 Skrevet 22. Juni Franke skrev, for 8 timer siden: Tror at jeg kommer dig i forkøbet. Har nemlig en aftale med hende på mandag og jeg glæder mig HELT VILDT. Dejligt Glæder mig til at høre om dit besøg. Jeg skal også se at få kalenderen til at passe med et besøg. God fornøjelse Franke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg