Hop til indhold
Fyn76

Gangbang

Recommended Posts

Hej med jer 

jeg en veninde som godt kunne tænke sig at blive taget af en håndfuld mænd tirsdag 22/4 i Tazmazhuset Hårby

vii er nybegynder på dette.og vil gerne høre fra nogle har 

mange tys 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Skovfogeden 

dejligt at du er interesseret i at deltage, tanken for arrangementet var at det skulle foregå tirsdag aften i Taz huset i Haarby og at i mødes med mig  inden vi går ind til min tøs som ligger klar på en madras og så skal hun bare tilfredsstilles 

hun er 52 år og er til det meste bortset fra anal hun giver et fantastisk blowjob og har taget imod alt hvad jeg har kunne diske op med

sex forgår med kondom

Del dette indlæg

Link til indlæg

Husk tydelige regler 

Snak om med alle før start

Om det er først gang for mændene

Hvad man må

Med eller uden kondom 

Måske en lille pause 

Eller en god afsked både for mændene og ik mindst for pigen

Det har virket ret godt et sted 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Badboyfyn skrev, den 14.4.2025 at 22:02:

Koster det penge at være med ? 

Nej det gør det ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er det planen på plads 

vi afholder gangbang i Taz Huset som ligger i Jordløse ved Haarby tirsdag den 22/4 kl 20.30

vi skal bruge 3-4 mænd som kunne tænke sig at være sammen med en ultra frækkert, hun er 52 år og er frisk på det meste

vi udvælger de 4 mænd vi ønsker at lege med kl 20 og derefter gennemgår vi reglerne for eventet 

husk at tilmelde jer til Taz huset på tlf 50950373

Vil blot gøre opmærksom på at der ikke er garanti for deltagelse i eventet vi udvælger dem vi ønsker at lege med 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fyn76 skrev, 1 time siden:

Så er det planen på plads 

vi afholder gangbang i Taz Huset som ligger i Jordløse ved Haarby tirsdag den 22/4 kl 20.30

vi skal bruge 3-4 mænd som kunne tænke sig at være sammen med en ultra frækkert, hun er 52 år og er frisk på det meste

vi udvælger de 4 mænd vi ønsker at lege med kl 20 og derefter gennemgår vi reglerne for eventet 

husk at tilmelde jer til Taz huset på tlf 50950373

Vil blot gøre opmærksom på at der ikke er garanti for deltagelse i eventet vi udvælger dem vi ønsker at lege med 

hvad er taz huset vh jan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...