Fyn76 49 Skrevet 13. April Hej med jer jeg en veninde som godt kunne tænke sig at blive taget af en håndfuld mænd tirsdag 22/4 i Tazmazhuset Hårby vii er nybegynder på dette.og vil gerne høre fra nogle har mange tys 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 288 Skrevet 13. April Jeg er interesseret i at høre mere. Enten her eller i Pb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyn76 49 Skrevet 14. April Hej Skovfogeden dejligt at du er interesseret i at deltage, tanken for arrangementet var at det skulle foregå tirsdag aften i Taz huset i Haarby og at i mødes med mig inden vi går ind til min tøs som ligger klar på en madras og så skal hun bare tilfredsstilles hun er 52 år og er til det meste bortset fra anal hun giver et fantastisk blowjob og har taget imod alt hvad jeg har kunne diske op med sex forgår med kondom 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynbo 108 Skrevet 14. April Jeg vil også gerne høre nærmere Mvh Fynboen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
superslikker 75 Skrevet 14. April Husk tydelige regler Snak om med alle før start Om det er først gang for mændene Hvad man må Med eller uden kondom Måske en lille pause Eller en god afsked både for mændene og ik mindst for pigen Det har virket ret godt et sted 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 253 Skrevet 14. April Koster det penge at være med ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyn76 49 Skrevet 16. April Badboyfyn skrev, den 14.4.2025 at 22:02: Koster det penge at være med ? Nej det gør det ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 288 Skrevet 16. April Fyn76 skrev, for 13 timer siden: Nej det gør det ikke Lyder stadig spændende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 253 Skrevet 18. April Fyn76 skrev, den 16.4.2025 at 05:28: Nej det gør det ikke Oki men det koster vel stadig at komme ind ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyn76 49 Skrevet 19. April Så er det planen på plads vi afholder gangbang i Taz Huset som ligger i Jordløse ved Haarby tirsdag den 22/4 kl 20.30 vi skal bruge 3-4 mænd som kunne tænke sig at være sammen med en ultra frækkert, hun er 52 år og er frisk på det meste vi udvælger de 4 mænd vi ønsker at lege med kl 20 og derefter gennemgår vi reglerne for eventet husk at tilmelde jer til Taz huset på tlf 50950373 Vil blot gøre opmærksom på at der ikke er garanti for deltagelse i eventet vi udvælger dem vi ønsker at lege med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 209 Skrevet 19. April Fyn76 skrev, 1 time siden: Så er det planen på plads vi afholder gangbang i Taz Huset som ligger i Jordløse ved Haarby tirsdag den 22/4 kl 20.30 vi skal bruge 3-4 mænd som kunne tænke sig at være sammen med en ultra frækkert, hun er 52 år og er frisk på det meste vi udvælger de 4 mænd vi ønsker at lege med kl 20 og derefter gennemgår vi reglerne for eventet husk at tilmelde jer til Taz huset på tlf 50950373 Vil blot gøre opmærksom på at der ikke er garanti for deltagelse i eventet vi udvælger dem vi ønsker at lege med hvad er taz huset vh jan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyn76 49 Skrevet 19. April jan j skrev, for 23 minutter siden: hvad er taz huset vh jan Det er en Klub https://www.tazhuset.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg