Hop til indhold

Marry 8700,Østjylland

Featured Replies

Skrevet

Søg lidt bedre på fb hvis du har hendes navn fra mp. 

Har ikke mødt hende, men hun har også haft annonce sammen med hendes kæreste. Og det var tydeligt at se at det er en misbruger. Men den står for egen regning. 

Redigeret af just27fun

Skrevet
  • Author
just27fun skrev, for 55 minutter siden:

Søg lidt bedre på fb hvis du har hendes navn fra mp. 

Har ikke mødt hende, men hun har også haft annonce sammen med hendes kæreste. Og det var tydeligt at se at det er en misbruger. Men den står for egen regning. 

Søgte på krak bl.a.

Skrevet

Nummeret er registreret til en kvinde boende i Silkeborg med adresse etc offentlig tilgængelig. Den relative korte annonce, sparsomme billed opsætning og dette fact, for mig til at tænke måske en forsmået eks har villet spilde en masse af hendes tid ?

Bare en strøtanke naturligvis, jeg har ikke haft kontakt til hende af samme årsag.

Skrevet
TrippleB skrev, for 11 timer siden:

Nummeret er registreret til en kvinde boende i Silkeborg med adresse etc offentlig tilgængelig. Den relative korte annonce, sparsomme billed opsætning og dette fact, for mig til at tænke måske en forsmået eks har villet spilde en masse af hendes tid ?

Bare en strøtanke naturligvis, jeg har ikke haft kontakt til hende af samme årsag.

Det er hendes mor du finder registreret.
Tjek mp i stedet.

Redigeret af just27fun

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.