Hop til indhold
Joey

Førstegangsbesøg på flk Atmos og Harmony

Recommended Posts

Vi er 4 gutter der i løbet af et par uge for første gang ska afprøve fkk konceptet nemlig ved besøg i Atmos og Harmony - første dag er lørdag og anden søndag - vil derfor stille følgende spørgsmål - er det lige meget hvilken klub vi besøger først? Antager at def er flest piger på job Om lørdagen - men måske en af klubberne har flere piger end den anden om søndagen? Vi havde begge dage tænkt os at tage en taxa fra Hauptbahnhof i Hamborg - ved I hvor mange km der er til de pågældende klubber og hvad er ca prisen på en taxa? Bare så vi ik bliver røvrendt :-) er der andet vi bør vide inden besøget? Fyldig referat følger.... På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søg på Atmos og Harmony og du vil finde. der er mindst 20 tråde om emnet.

 

Søndag plejer at være dødt...

 

Atmos er billigst med taxi

 

Hamony ligger ude "på landet" syd og koster kassen med taxi fra centrum, brug Google Maps for at se afstanden.

 

Hvis I er newbies og er fresh meat bliver I sikkert omsværmet, men være sød mod pigerne (fx. sig du ikke er klar endnu) og tag jer god tid til at vælge pigerne, og ikke tage den første og bedste. Lad være med at tænke med pikken selv om det er svært i disse klubber haha.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Niller :-) har nærlæst alle tråde men synes ik at ku læse det ned taxa - det betyder så at atmos besøges om lørdagen omkring kl 18 - øv hvis der ik er gang i den om søndagen :-( nå men tager nok derud alligevel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja bare gør det, jeg tror Harmony er ok om søndagen selv om der er stille, bør det nok være 10-15 eller flere piger hen på dagen.

 

Der findes taxi beregner på nettet, søg og du vil finde. Jeg vil skyde på omkring 100 euro fra HH til Harmony

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare et forslag:

Tag otte timer hvert sted.

Er vejret rigtig godt, så tag Atmos først pga pt. bedre udeområde på Atmos.

Søndag tager i da bare på Geizhaus og oplever noget helt andet :-)

Søg på ordet Geizhaus her på EG.

Venligst

Frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Evt. kan man tage U-bahn ud til i nærheden af stederne og så en taxi derfra, men I skal vel også overnatte et sted - der ligger et billigt hotel i gåafstand fra Atmos (søg på Harburg og ikke Hamburg) og mener også der går U-bahn der, men 4 mand til at dele en taxa, så er det ofte hurtigere og nemmere - og måske ikke væsentlig dyrere.

 

Synes bare I skulle afprøve en flattrateclub også eller måske først, men tør ikke lige sige mht. lø - sø, hvor der er mest gang i den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

, men tør ikke lige sige mht. lø - sø, hvor der er mest gang i den.

 

Der er altid gang i den om lørdagen, det betyder at der kommer mange mænd og pigerne er stresset, mens søndagen er afslapningsdag også for piger, de har måske tjent godt om lørdagen og er mindre stresset/aggressiv om søndagen... jeg kan faktisk godt lide at "chill out" med pigerne om søndagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker og bukker - altså vi går efter at være sammen med søde og smukke kvinder a la dem, der sidder på Herbertvej ;-) hvor vi har været mange gange og stort set er blevet narret hver gang :-) dumme dumme mænd :-D synes at ku læse at kvaliteten på flatrate ik er helt som på fkk - eller hvad? Altså det der geizhaus lyder spændende som alternativ til fkk om søndagen - hvordan er kvaliteten af pigerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker og bukker - altså vi går efter at være sammen med søde og smukke kvinder a la dem, der sidder på Herbertvej :wink: hvor vi har været mange gange og stort set er blevet narret hver gang :smile: dumme dumme mænd :grin: synes at ku læse at kvaliteten på flatrate ik er helt som på fkk - eller hvad? Altså det der geizhaus lyder spændende som alternativ til fkk om søndagen - hvordan er kvaliteten af pigerne?

 

Jeg kan næsten garantere at pigerne på FKK er mindst 10 gange sødere end i Herbert Str.

FKK-klubberne har de faste service og priser, så der snydes sjældent.

 

Men, men I kan lave mange newbies fejl:  som fx. sidde og snakker på værelset og går over 30min dvs. du komme til at betale for 60min, hvis du går et par min over tid....

Og CIM osv. koster ekstra, Kys og fransk til pigen burde være  incl. ved kemi, men nogle piger prøver at sælge en GFE pakke til højere pris

 

Jeg har en mio. tips,

I kan få et FKK lynkursus hos mig hvis det er :D

 

Advarsel !!!

 

Der er en meget stor fare for at

oplevelsen bliver så fed at I bliver FKK-fans,

 

husk mine ord og tager jeg fejl giver jeg en øl ved lejlighed :D

 

FKK er toppen af poppen :P

 

Hvis jeg var jer ville jeg besøge Atmos lørdag  og Harmony søndag, det giver den bedste total oplevelse. Drop flatrate hvis I har penge nok og vil have en på oplevelsen.

 

Livet er for kort til flatrate ! :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker og bukker - altså vi går efter at være sammen med søde og smukke kvinder a la dem, der sidder på Herbertvej :wink: hvor vi har været mange gange og stort set er blevet narret hver gang :smile: dumme dumme mænd :grin: synes at ku læse at kvaliteten på flatrate ik er helt som på fkk - eller hvad? Altså det der geizhaus lyder spændende som alternativ til fkk om søndagen - hvordan er kvaliteten af pigerne?

 

Nu har jeg ikke selv - endnu - besøgt Absolute Girls, men Optasia er ihvertfald en oplevelse, hvor jeg første gang blev taget med bukserne nede lige da jeg trådte ind ad døren. Pigerne er måske ikke helt så høje og flotte, men de går til den og har man smidt € 100,- eller 120,- i weekenden, løber der som regel ikke mere på (som i Herbertstrasse og gaderne deromkring eller i div. Laufhäusern på Reeperbahn) og man kan bare slappe af og hygge og flirte med pigerne, som om man var kommet i Paradis  :D Man skal bare huske at det kan være svært at få lov at vælge en pige - det er hende der vælger dig, så man behøver ikke rende rundt, som en anden per tot og få nej ved den ene og så den anden pige - nej de kommer til dig og spør om du vil med ovenpå uden du behøver have pungen frem igen   :D

 

Geizhaus har jeg besøgt en enkelt gang, hvor der ikke var andre gæster, så jeg er nok ikke helt kompetent til at komme med en anmeldelse, men synes det med at man opfordres til at købe halvdyre drinks til pigerne ikke virker helt tillidsvækkende.

 

Geizclub    på Reeperbahn syntes jeg derimod bedre om.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så nærmer turen sig - det bliver formentlig atmos grundet det at transport tiden (og taxaen er billigere - specielt hvis vi ska bruge 2 hjem) - har dog lige nogle spørgsmål af praktisk karakter - er der noget man ska at huske at medbringe? Badebukser, tandbørste, deodorant o.l. Eller andet af praktisk karakter? Antager at Babylon er no go? (Ville blot være praktisk om søndagen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså medbringe til fkk klubben :-) medbringer selvfølgelig deo og andet toiletgrej til hotellet :-) synes bare at jeg har læst at der er alt på klubberne :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

I går ikke fejl af Atmos på en lørdag. Ankommer i tidligt dvs. først på eftermiddagen så tag det roligt. Det er mere de faste piger der er der på det tidspunkt. Senere (omkring 17-18 tiden) begynder der at komme flere piger og kunder til. Det kan være en fordel og have fået den første "dybe oplevelse" med en af de faste piger inden da. Der kan blive travlt hen på aftenen og så går pigerne lidt mere efter guldet end gælden.

Glæd jer til en storslået oplevelse - der er rigtig mange unge søde piger at forlyste sig med. Husk Hamborg har lige så mange indbyggere som hele Danmark.

 

Man får tilbudt badekåbe eller et stort håndklæde og det er det eneste påklædning man bruger i klubben. Vil man svømme i et af bassinerne er det splitter "hans jørgen"

 

Jeg medbringer altid en rygsæk med: Underbukser, strømber, kam, deodorant, tandbørste og tandpasta, shampoo, massageolie, egen sandaler (man føler sig som en spasser med det blå plastik lort der findes på stedet) 300-400 Euro, kuglepen og notesblok, hvis en pige absolut vil af med sit telefon nummer, så man kan sende en sms for at høre om hun er i klubben den dag man har planlagt at komme og en positiv og liderlig indstilling...ikke at forglemme!

 

Har man først prøvet en god kvalitet fkk så er det et tilbageskridt at prøve en flatrate klub.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har man først prøvet en god kvalitet fkk så er det et tilbageskridt at prøve en flatrate klub.

 

Det vil jeg nu ikke sige. Jeg synes det er dejligt på flattrate at man ikke behøver at tænke tiden man bruger, men at man bare kan slappe af og er der en pige, der viser interesse, så er det ikke hendes eller ens egne monetære overvejelser, der afgør om man går med pigen eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...