Hop til indhold

Recommended Posts

Guest FYAL

Jeg besøgte hende for 4 år siden - hvad vil du gerne vide?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har mødt hende for nogle år siden og igen nu. Hun leverede god service i halvdelen af tiden men begyndte at presse mig ud efter 30 af 60 minutter, jeg stod på gaden efter 40 minutter - Det kunne have været en god time, hendes undskyldning var at der var en ny kunde på vej, jeg møder hende ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hulbror skrev, for 34 minutter siden:

Jeg har mødt hende for nogle år siden og igen nu. Hun leverede god service i halvdelen af tiden men begyndte at presse mig ud efter 30 af 60 minutter, jeg stod på gaden efter 40 minutter - Det kunne have været en god time, hendes undskyldning var at der var en ny kunde på vej, jeg møder hende ikke igen.

Samme oplevelse havde jeg. Dengang jeg besøgte hende var hus billigere. Den første 1/2 time var super. Men så fik hun pludselig travlt og man røg hurtigt på porten igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hulbror skrev, den 13.4.2025 at 11:10:

Tak for svar og det lyder til hvis man skal booke en tid så skal det ikke være over 30 min :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Htiger skrev, for 1 time siden:

Tak for svar og det lyder til hvis man skal booke en tid så skal det ikke være over 30 min :D

Der er ingen grund til at tro hun ikke også rusher den halve time, 30 min. koster heller ikke det halve af en hel time, I min optik har vi ofte mange som opfører sig meget bedre I kbh, Eva behøver ikke komme her mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hulbror skrev, for 10 timer siden:

Der er ingen grund til at tro hun ikke også rusher den halve time, 30 min. koster heller ikke det halve af en hel time, I min optik har vi ofte mange som opfører sig meget bedre I kbh, Eva behøver ikke komme her mere.

tak for svar skulle faktisk mødes med hende i dag, men har aflyst og går med en anden en :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Htiger skrev, 1 time siden:

tak for svar skulle faktisk mødes med hende i dag, men har aflyst og går med en anden en :D

Lyder fornuftigt, for mig stod den mellem Eva og Mabel og da Mabel var optaget blev det Eva, nu ville jeg ønske jeg havde været tålmodig og ventet på Mabel havde tid en dag, men det er let at være bagklog med den slags.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eva Evans dukker jævnligt op i kbh. Mødte for ca 4-5 år siden, hvor det var en top lækker oplevelse. Næste gang er par år senere, var det en lidt mere rutine præget oplevelse.

jeg syntes dog hun er virkelig top lækker, og hun er godt udstyret. 
Jeg syntes også, at selvom hendes performance er faldet, så er hun stadig over gennemsnit, så en god anbefaling herfra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...