Hop til indhold

Diana Rødovre

Featured Replies

Skrevet

Hun er sød nok. Hun snakker ok engelsk. Ikke det bedste. 

Dog vil jeg ikke tage mere end 15 min. Men selvfølgelig op til dig. Billederne af hende passer ihvertfald. 

Skrevet
xazia skrev, den 12.4.2025 at 19:59:

Hun er sød nok. Hun snakker ok engelsk. Ikke det bedste. 

Dog vil jeg ikke tage mere end 15 min. Men selvfølgelig op til dig. Billederne af hende passer ihvertfald. 

Jeg kan efter et besøg hos Diana relatere 100 % til hvad Xazia skriver.

Dog vurderer jeg hende til at være noget ældre end hun skriver - midt i 30’erne er nok et meget godt bud. Men billederne er givetvis af hende. Bare for nogle år siden. Hun har nogle ret fantastiske bryster, men der stopper det også med det fantastiske. Blowjob uden kondom udførtes meget mekanisk og hurtigt og ensformigt. Og det var tydeligt at hun ikke rigtig var interesseret i at have en passioneret interaktion. Hun afviste at lade mig slikke fisse selvom det var aftalt på forhånd på sms. Det kan jo tyde på at det ikke er hende man skriver med. Sex kunne kun udføres i missionærstilling og med en hånd på pikken. Hun afviste doggy. Og hun skyndte på mig under akten det til trods at jeg havde købt en hel time. 
Vi fik dog aftalt at skære en halv time af og jeg fik lidt penge retur. Lige den detalje var nok det bedste ved besøget. Og så hendes altså ret dejlige bryster, som dog er langtfra lige så unge og yppige som billederne indikerer. Jeg endte med at måtte gå med uforrettet sag, desværre, og kan derfor ikke anbefale nogen at besøge Diana.

FMFY. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.