Hop til indhold

SaabSure er god dejlig hot sexy she is everything

Featured Replies

Skrevet

Jeg har Idag besøgt SaabSure i Odense, som er en Exclusiv fittet thai lady, da hun åbner døren ser jeg en dygtig  massør som før var kendt for hård sportsmassage, med den skønneste udstråling som får en til at synke en ekstra gang når man kigger i hendes smukke mørke øjne.

Det er for vildt at være så sensuel og ægte som SaabSure er, hun har i virkeligheden krop og bryster nøjagtig som på billederne, hun er alle pengene værd:x

Min skala er sprængt, hun er så lækker, og da hun Beder mig om at tage et bad og vaske mig ordentligt, da alt i lokalerne er rent og lækkert er det helt naturligt, så jo mere ren jeg er jo mere vil hun tillade sig selv at kropskontakten kommer helt tæt på og intimiteten kommer til tops, jeg er bare solgt til denne sexy skønhed.

Jeg bliver vist ind i et lokale med erotisk stemning af dæmpet lys & blid musik hvor jeg vælger 50 min. Tantra & Body to Body massage, hvorefter jeg lægger og på maven, og hun giver mig varm olie ud over ryg og ben, efter skøn pirrende oliemassage, bliver hendes tantra mere og mere intim hvor jeg er nødt til at bide mig i læben for ikke at råbe højt, hun begynder nærmest at kravle og glide rundt på min ryg og ben hvor jeg kan mærke hendes køn blive presset mod min krop flere steder, samtidig med at hun blidt bider i min skuldre og øreflipper imens jeg hører hendes åndedræt blive tungere og tungere, total vild erotisk oplevelse.

Hun beordrer mig nu om på ryggen hvor jeg får samme fantastiske  behandling som giver mig den bedste massage afslutning jeg til dato har fået, til trods for at jeg har været med i gamet i mange år.

Jeg spurgte til navnet SaabSure, som betyder at hun er god, dejlig, varm, sexy ja hun har det hele som jeg kun kan bekræfte med et 10 tal for en oplevelse der var af meget høj standard, og som bærer præg af kvalitet frem for kvantitet.

Sølvræven Odense

Skrevet

Vidste I at der er funktioner i ChatGPT hvor man bl.a. kan spørge om teksten er skrevet af en AI eller spørge om den er oversat fra et andet sprog:

Teksten lyder som om den kan være oversat fra et andet sprog – muligvis thailandsk eller engelsk – men det er ikke sikkert. Her er nogle tegn på det:

1. Usædvanlig sætningsopbygning

– F.eks. sætninger som:

“hun har i virkeligheden krop og bryster nøjagtig som på billederne” eller

“jeg lægger og på maven” – det lyder ikke naturligt på dansk og kunne tyde på maskinoversættelse.

2. Brugen af ord og vendinger

– Fx “beordrer mig om på ryggen”, “kropskontakten kommer helt tæt på”, “jeg er nødt til at bide mig i læben for ikke at råbe højt”. De virker lidt teatralske og oversatte, som noget man ofte ser i tekster, der er skrevet på ét sprog og oversat direkte uden justering til naturligt dansk.

3. Manglende grammatik og stavefejl

– Der er mange småfejl som “Idag” i stedet for “i dag”, “fittet” (som sandsynligvis skal være “fit” eller “fitte”?), og forkerte kommateringer og sætningsafbrydelser – hvilket ofte ses i oversatte eller ikke-danskskrevne tekster.

Så ja – meget tyder på, at teksten er oversat fra et andet sprog, enten manuelt eller via maskine, og derefter måske redigeret lidt af en person, der ikke skriver flydende dansk.

Redigeret af Hfyr
Stavefejl

Skrevet
Hfyr skrev, for 26 minutter siden:

Vidste I at der er funktioner i ChatGPT hvor man bl.a. kan spørge om teksten er skrevet af en AI eller spørge om den er oversat fra et andet sprog:

Teksten lyder som om den kan være oversat fra et andet sprog – muligvis thailandsk eller engelsk – men det er ikke sikkert. Her er nogle tegn på det:

1. Usædvanlig sætningsopbygning

– F.eks. sætninger som:

“hun har i virkeligheden krop og bryster nøjagtig som på billederne” eller

“jeg lægger og på maven” – det lyder ikke naturligt på dansk og kunne tyde på maskinoversættelse.

2. Brugen af ord og vendinger

– Fx “beordrer mig om på ryggen”, “kropskontakten kommer helt tæt på”, “jeg er nødt til at bide mig i læben for ikke at råbe højt”. De virker lidt teatralske og oversatte, som noget man ofte ser i tekster, der er skrevet på ét sprog og oversat direkte uden justering til naturligt dansk.

3. Manglende grammatik og stavefejl

– Der er mange småfejl som “Idag” i stedet for “i dag”, “fittet” (som sandsynligvis skal være “fit” eller “fitte”?), og forkerte kommateringer og sætningsafbrydelser – hvilket ofte ses i oversatte eller ikke-danskskrevne tekster.

Så ja – meget tyder på, at teksten er oversat fra et andet sprog, enten manuelt eller via maskine, og derefter måske redigeret lidt af en person, der ikke skriver flydende dansk.

Hejsa,

blot en kommentar - man kan ikke spørge fx ChatGPT om en tekst er skrevet af AI. Teksten genereres ud fra beregninger og der er indbygget at den kan vælge tilfældigt mellem ord med samme betydning. Så samme spørgsmål vil blive besvaret forskelligt hver gang. 
Du kan have fat i noget omkring oversættelse

Skrevet

Tjah, det er jo vist den berømte massør, der før har huseret omkring Odense SV... hvor det nu er svært at få oplyst priser på forhånd. Jeg var forbi stedet for nogle måneder siden og gik igen, da jeg fik prisen som åbenbart er hemmelig, men i min optik helt ude i hampen for en service, der ikke er FP.... Jeg skal ikke påstå noget omkring anmeldelsens ægthed....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.