Hop til indhold

Forstår det ikke..

Featured Replies

Skrevet

Er det bare mig der er lidt underlig.. eller hvordan har i det med at dem der tilbyder en fræk oplevelse..  snyder så meget med den aldre de skriver at jeg tænker jaa måske * 2 

tænker da at rigtig mange tænder da mere på en milf end en der skriver de er 30 også er + 10 -20 år.. 

har lige et eksempel..

Sød kvinde 31 år - Har IKKE eget sted. Kun på Midtsjælland

annoncelight..

ved ikk lige hvordan jeg får sat et link ind.. men tænker der er en del der kan hjælpe..

Skrevet
Tilmørkepiger skrev, 1 time siden:

Er det bare mig der er lidt underlig.. eller hvordan har i det med at dem der tilbyder en fræk oplevelse..  snyder så meget med den aldre de skriver at jeg tænker jaa måske * 2 

Jeg kan ikke se, hvor gammel hun er på de billeder, kroppe er forskellige….

Skrevet

…men hun er åbenlyst langt over 40, sikkert også over 50…

Skrevet
Liv skrev, for 13 timer siden:

Jeg kan ikke se, hvor gammel hun er på de billeder, kroppe er forskellige….

Jeg ved godt det er et lidt ømtåeligt emne, men det er realtivt velkendt at GP siger de er 10 år yngre end de er. Jeg støder stadig på GPer der har samme annonce som de havde for 15 år siden med samme alder, billeder på osv. Det handler om at hvis jeg vil sælge min bil og siger den er 2 år gammel men den i virkeligheden er 10 år gammel, bliver køber jo naturligvis skuffet og syntes jeg er en fupmager. De billeder på anonncen ligner en kvinde omkring de 50 år, men ja det kunne jo godt være en 35 årige med 4 børn, hang til kage som afskyr motion. Who knows. Tror det handler om at man bliver frasorteret (hos majoriteten) som GP hvis man har rundet en vis alder, og derfor er nødt til at sælge en løgn for at få kunder i butikken. Helt forståeligt, men som kunde vil man gerne have et nogenlunde sandfærdigt billede af hvilket produkt man køber.

Skrevet

Jeg har aldrig tillagt den oplyste alder nogen betydning.  Tilgengæld har jeg et anstregt forhold til fakebilleder, og billeder der ikke afspejler virkeligheden.

I den konkrete eksempel vil jeg umiddelbart vurdere at billederne afspejler virkeligheden

I det hele taget er det en dårlig idé at begynde at sammenligne brugtvognsannoncer med annoncering for køb af seksuelle ydelser.    Gpér er ikke brugsgenstande som man køber

Det er en ligeså dårlig idé, når man ofte læser om personer der  tror at annonceringen for seksuelle ydelser skal gribes an på samme måde som de læser tilbudsavisen  (uha jeg kan sparre 100 der eller hun er 5 år yngre) så har jeg gjort en god handel…… vrøvl

For min skyld må folk læse annoncer som de vil, men handler det om at få nogle sublime købe oplevelser, så er det vel åbenlyst, at gensidig kemi, om man svinger sammen i sengen osv osv næpe kan afspejles i i fakta omkring ens alder, pris, og hvad der tit giver anledning til debatter

Til gengæld er jeg da helt enig i, at en ”god annonce” afhænger jo også af synlighed, antal klik osv.

Redigeret af TheVoice
rettelser

Skrevet

Tja, som der blev skrevet kan alder være svært at vurdere entydigt ud fra billeder. Højde/vægt er nemmere.

Hvis man er 175 cm og vejer 65 kg så har man en bmi på 21,2, og der ligner billederne ikke. 
Når der gives  oplysninger som jeg åbenlyst kan se at ude af trit med virkelighed, ja så klikker jeg bare videre. Det bruger jeg ikke mere tid på. Og ja, der kan være en sødeste frækkeste kvinde bagved, men jeg er tændt af. Så ikke noget for mig, videre. Slut.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.