Hop til indhold

Hannah Esbjerg Pas meget på

Featured Replies

Skrevet

Var forbi her igår. 

Billeder er fjernet idag :-/

Temmelig blandet oplevelse, og her til morgen opdagede jeg at hun havde tømt min pung for sedler mens jeg lige 

vaskede banditten.

Har kontaktet hende og advaret hende Før jeg henvendte mig til  politiet, men adressen i vesterhavsgade er lidt berygtet i den retning åbenbart.

Der er sikker masser af meninger om min oplevelse..... Men dette er mest ment som en advarsel.

https://annoncelight.dk/showad/424363

Af en eller anden grund kan jeg ikke ligge link der virker 

Skrevet

Var det en afrikansk kvinde, med tatoveringer på lår?

Skrevet
thai tumbe skrev, for 4 timer siden:

Var forbi her igår. 

Billeder er fjernet idag :-/

Temmelig blandet oplevelse, og her til morgen opdagede jeg at hun havde tømt min pung for sedler mens jeg lige 

vaskede banditten.

Har kontaktet hende og advaret hende Før jeg henvendte mig til  politiet, men adressen i vesterhavsgade er lidt berygtet i den retning åbenbart.

Der er sikker masser af meninger om min oplevelse..... Men dette er mest ment som en advarsel.

https://annoncelight.dk/showad/424363

Af en eller anden grund kan jeg ikke ligge link der virker 

du har aldrig overvejet den mulighed med at lade pung og mobil blive liggende i din låste bil imens du er på besøg, jeg har aldrig flere kontanter med ind i lommen som aftalen er indgået på 

Skrevet
  • Author
triax skrev, Lige nu:

du har aldrig overvejet den mulighed med at lade pung og mobil blive liggende i din låste bil imens du er på besøg, jeg har aldrig flere kontanter med ind i lommen som aftalen er indgået på 

Jow jow det har jeg overvejet tit. 

Skrevet
thai tumbe skrev, for 4 minutter siden:

Jow jow det har jeg overvejet tit. 

det var bare en simpel råd 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.