JibberJabber 9 Skrevet 10. April Nyt medlem her, jeg havde indtil for få timer siden aldrig været sammen med en glædespige. Og selvom at Jackey er super dejlig og god til det hun laver, så bliver det sandsynligvis første og eneste gang, da det udelukkende var for at bekræfte eller afkræfte nogle udsagn fra min nylige eks. Så i stedet for at prøve at gå ud og score, hvilket jeg er ekstremt dårlig til, så var det her nok den bedste mulighed. Først vil jeg sige, at jeg ikke vidste, hvad jeg skulle forvente, da jeg har læst mig frem til, at de billeder der bruges i diverse annoncer ofte ikke matcher virkeligheden. Og her vil jeg bare sige, at det samme gælder Jackey, men i hendes tilfælde var det kun positivt. Hun ser meget bedre ud i virkeligheden, ja hun ser faktisk rigtig dejlig ud. Hun er en petite lille choco mamma (min første sorte kvinde) med timeglas figur. Hun holder sin krop super godt. Det der gjorde, at jeg tog chancen med Jackey var grundet overfloden af positive anmeldelser, men min primære årsag var, at hun skriver, at hun ELSKER anal lege. Og der må jeg bare sige, at det er jeg ikke et sekund i tvivl om er sandt. Hun var min første anal oplevelse og den vil jeg for evigt huske som helt fantastisk fræk. Jeg smagte på samtlige huller og hun smagte super sødt og lækkert. Hun tog mig ikke helt til roden oralt, men hun sagde også, at jeg var stor - hvilket var en af de ting jeg skulle have bekræftet. Men på trods af dette, så var det hands down det bedste BJ jeg har fået nogensinde. Og hun var grådig. Jackey er fabelagtig til engelsk og virkelig god og super sød at snakke med. Jeg fik præcist de bekræftelser, som jeg havde brug for, hvilket jeg håber kan hjælpe på selvtilliden fremadrettet. Jeg fortalte hende åbent, at jeg havde brug for, at hun var 100% ærlig om mine evner i sengen, og at hun nok ville blive min første og eneste gang jeg besøgte en glædespige. Og hun virkede fuldstændig oprigtig, så det satser jeg på, at hun var. Stedet var pænt og rent, meget diskret i en privat lejlighed, hvor hun buzzer dig ind. Vi tog et kort bad sammen efter, at vi havde haft det sjovt og hyggeligt og hun sendte mig afsted med oprejst pande, fremskudt bryst og mod på at komme ud på dating markedet. Jeg giver hende en 10/10 over hele linjen, hvis jeg skulle have tilbøjelighederne til at gøre brug af glædespiger jævnligt, så ville Jackey helt bestemt være en pige, som jeg kom ved flere gange. https://annoncelight.dk/showad/367026 7 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 628 Skrevet 10. April Hvis du kan holde dig til kun at have besøgt gp 1 gang, efter den oplevelse, så har du min respekt Det er og kan være en skøn og dyr verden og meget meget let at blive afhængig af.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jmk 359 Skrevet 11. April Jackey er noget helt specielt. Hun leverer top på alle punkter og er super sød og meget meget ærlig. Jmk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rvm17 199 Skrevet 13. April Helt enig mht. at Jackey er sød og ærlig, men hun er også den absolut mest uartige, frække og sex-elskende glædespige jeg har mødt. Om man tænder på hendes udseende er sikkert forskelligt, men hendes billeder og videoer er ægte og uredigerede - man får det man ser - mig tænder hun maks ! : ) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg