Hop til indhold

Meget mere møde med Miss Maise

Featured Replies

Skrevet

En modtagelse der går lige i buksen. Forventningens glæde er tydelig. Øjne som nysgerrigt granskende læser dig . En mund som smilende byder dig velkommen. Maise er en éner. En forførende elskovsformidler af format. Den Kvinde er så fuld af livskraft og erotisk ballast, så man som jeg kun kan overgive sig og lade sig føre med strømmen.

Jeg er forholdsvis ny i denne boldgade, grundet omstændigheder jeg givetvis ikke er ene om. Og mødet med Maise har åbnet mine tilsyneladende blinde øjne, for hvilke lyksaligheder, man bør unde sig selv mindst så ofte som muligt… En smækker indbydende modtagende krop, en glæde for sex og kropslighed så hele rummet emmer af liderlighed. Smil, nussen og opfindsomme kærtegn…Maise dufter himmelsk, og de små detaljer, bedårende fødder, hænder og hendes saftige skød, kan smelte enhver   - Jeg ku blive ved.

Jeg tog mig selv i at undertrykke et ”Gå dog væk” da det bankede diskret på døren, men der var dog tid til ord og ”vi ses igen”. Man må passe på, må man… Mine varmeste anbefalinger.

hrlillemand

Skrevet

Pi......, godt indlæg.

Får helt lyst til et besøg hos Maise.

Redigeret af Aarhuselsker

Skrevet

:wink:

Redigeret af allo-allo

Skrevet

Sorry, glemte et link i farten. Eller var det fordi jeg faldt i svime over Miss Maises lækre fotos...

Linket kommer her: http://www.mon-cherie.dk

allo-allo

Skrevet
  • Author

Århuselsker. Maise kommer til Jylland en af de nærmeste dage.

Skrevet

Jeg er i Jylland på søndag hos Haderuppigerne - ikke igår Nille - ikke idag - men på søndag d. 30 marts  :grin:

Kærligst

Maise

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.