Hop til indhold
hrlillemand

Meget mere møde med Miss Maise

Recommended Posts

En modtagelse der går lige i buksen. Forventningens glæde er tydelig. Øjne som nysgerrigt granskende læser dig . En mund som smilende byder dig velkommen. Maise er en éner. En forførende elskovsformidler af format. Den Kvinde er så fuld af livskraft og erotisk ballast, så man som jeg kun kan overgive sig og lade sig føre med strømmen.

Jeg er forholdsvis ny i denne boldgade, grundet omstændigheder jeg givetvis ikke er ene om. Og mødet med Maise har åbnet mine tilsyneladende blinde øjne, for hvilke lyksaligheder, man bør unde sig selv mindst så ofte som muligt… En smækker indbydende modtagende krop, en glæde for sex og kropslighed så hele rummet emmer af liderlighed. Smil, nussen og opfindsomme kærtegn…Maise dufter himmelsk, og de små detaljer, bedårende fødder, hænder og hendes saftige skød, kan smelte enhver   - Jeg ku blive ved.

Jeg tog mig selv i at undertrykke et ”Gå dog væk” da det bankede diskret på døren, men der var dog tid til ord og ”vi ses igen”. Man må passe på, må man… Mine varmeste anbefalinger.

hrlillemand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Pi......, godt indlæg.

Får helt lyst til et besøg hos Maise.

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...