hrlillemand 37 Skrevet 25. Marts, 2014 En modtagelse der går lige i buksen. Forventningens glæde er tydelig. Øjne som nysgerrigt granskende læser dig . En mund som smilende byder dig velkommen. Maise er en éner. En forførende elskovsformidler af format. Den Kvinde er så fuld af livskraft og erotisk ballast, så man som jeg kun kan overgive sig og lade sig føre med strømmen. Jeg er forholdsvis ny i denne boldgade, grundet omstændigheder jeg givetvis ikke er ene om. Og mødet med Maise har åbnet mine tilsyneladende blinde øjne, for hvilke lyksaligheder, man bør unde sig selv mindst så ofte som muligt… En smækker indbydende modtagende krop, en glæde for sex og kropslighed så hele rummet emmer af liderlighed. Smil, nussen og opfindsomme kærtegn…Maise dufter himmelsk, og de små detaljer, bedårende fødder, hænder og hendes saftige skød, kan smelte enhver - Jeg ku blive ved. Jeg tog mig selv i at undertrykke et ”Gå dog væk” da det bankede diskret på døren, men der var dog tid til ord og ”vi ses igen”. Man må passe på, må man… Mine varmeste anbefalinger. hrlillemand 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hrlillemand 37 Skrevet 25. Marts, 2014 Ja, en gang må da være rigeligt... i denne omgang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Marts, 2014 (edited) Pi......, godt indlæg. Får helt lyst til et besøg hos Maise. Redigeret 26. Marts, 2014 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2014 (edited) Redigeret 26. Marts, 2014 af allo-allo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Marts, 2014 Sorry, glemte et link i farten. Eller var det fordi jeg faldt i svime over Miss Maises lækre fotos... Linket kommer her: http://www.mon-cherie.dk allo-allo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hrlillemand 37 Skrevet 26. Marts, 2014 Århuselsker. Maise kommer til Jylland en af de nærmeste dage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 26. Marts, 2014 Århuselsker. Maise kommer til Jylland en af de nærmeste dage. i dag faktisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissMaise 544 Skrevet 27. Marts, 2014 Jeg er i Jylland på søndag hos Haderuppigerne - ikke igår Nille - ikke idag - men på søndag d. 30 marts Kærligst Maise 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg