slavebyheart 4 Skrevet 9. April Ja det er lidt svært at putte min oplevelse ned i en kasse. Men here we go. Jeg havde æren af at få endnu en session ved Miss Styx. Det var en lang session delt op i 3 moduler. Det første modul var et rituelt mind fuck der handlede om underkastelse, at over give sig og forskellige perspektiver i den kontekst. 2. modul var bondage og 3. modul var sensuelt impact play. Før sessions start aftalte vi selvfølgelig et safe word. Gul for at være tæt på en grænse og Diva som decideret safeword. Sessionen startede med at jeg blev bedt om at gå ind i leget rummet. Klæde mig af og sætte mig på knæ. Jeg foldede mit tøj og lagde det på en stol, som stod i rummet og tog derefter mit ur af. Herefter satte jeg mig på knæ. Jeg ved ikke hvor lang tid der gik, men da Miss entrerede rummet fik jeg straks en reprimande. Mit tøj hørte til på gulvet og det var en selvfølge, at jeg også skulle have mine briller af. Ritualet varede en times tid vil jeg tro. Og jeg knælede under hele den del af seancen. Det var hårdt. Men jeg brokkede mig ikke. Jeg måtte lide for min Miss. Et stykke inde i seancen fik jeg aller nådigst en pude at sidde på. Detaljerne for hvad der skete under denne del er lidt svær at fremkalde. Men jeg fik et mentalt halsbånd på og en dyb fornemmelse af ejerskab. På et tidspunkt “vågnede” jeg op igen og jeg blev beordret til at lægge mig på briksen. Nu fik jeg bind for øjnene. “Nu skal vi lege at vi ikke kender hinanden, blev der stille hvisket i mit højre øre.” Herefter begyndte fikserings delen. Mine arme blev bundet. Mine Fødder blev bundet sammen. Og ind imellem hele opsætningen var min pik også blevet bundet op. Rundt om maven blev jeg også fastspændt med elastikker. Det strammede. Det var en sanselig oplevelse og gradvist blev jeg mere og mere immobiliseret. Engang imellem kunne jeg høre at der blev rumsteret med hvad der lød som en træ kasse. Og hver gang tænkte jeg: “Hvad skal der nu ske?”. Det var spændende og yderst pirrende, at være i. “Prøv at se om du kan komme fri nu” blev der sagt. Og der gik det op for….Jeg var hjælpeløs. Fuldstændig fikseret og ude af stand til at komme fri. Jeg kunne knap nok bevæge mig. Og dér lå jeg, klar, til hvad end Miss havde lyst til. Jeg hørte nu træ kassen igen. Nu kunne jeg lugte læder. KLASK sagde det. Og jeg kunne mærke hvordan briksen blev ramt af et hårdt slag. Den rystede. Og jeg skælvede. Nu var det min tur. Jeg blev ramt af det første slag…Men det slag jeg blev ramt af var ikke nær så hårdt som det, den stakkels briks var blevet udsat for, sekundet forinden. What a mind fuck. Jeg fornemede lynhurtigt at dette var 3. stadie af denne session. Sensuelt implact play, vil jeg kalde det. Nu startede min indre rejse. Rejsen havde et sanseligt fokus. Selvom jeg havde bind for øjnene, lukkede jeg mine øjne. Jeg gik dybt ind i mig selv og faldt ned i et nyt stadie af trance. Det var som om at min bevidsthed rykkede sig ned i kroppen. I stedet for det gængse sted, bagved mine øjne. Jeg var tilstede og mærkede hver en sansning, hver en berøring, ethvert sensuelt input. På samme tid var der lukket ned for en del af min bevidsthed. Der var et enormt fokus på alt hvad der skete i min krop… Men jeg var stadig afslappet. Pirret og spændt, dog stadig i fuld tillid til at alt var som det skulle være. Men alligevel var der et kæmpe element af hjælpeløshed. Det at være fuldstændig underlagt og underkastet Miss Styx’s vilje. Jeg vil lige understrege at jeg ikke er masochist per se. Men et kærligt og sensuelt impact play, kan altså bare noget. For mig er det terapeutisk. Fokus bliver flyttet fra alle de ting der går dig på…til bare at være og at sanse og nyde nuet. Denne oplevelse var sådan lidt ud af kroppen agtig. Eller ned i kroppen skulle jeg måske sige. Det er lidt svært at beskrive hvis man ikke har prøvet det. Min bevidsthed var nede i kroppen og alle de taktile input tog mig ud af mit hoved og ind i et kropsligt space. Som impact delen progresserede blev den mere og mere intens. Der blev brugt flere forskellige floggere. Den ene tungere og heftigere end den anden. Det var tydeligt at mærke forskel på dem. Jeg konkluderede hurtigt, at jeg syntes bedst om den tunge flogger. KLASK sagde det og den stakkels briks fik endnu et modbydelig hårdt slag. Gad vide om den endte med at få mærker? Jeg blev også slået hårdere og hårdere. Men det føltes stadig kærligt, og jeg vidste at jeg altid kunne altid bruge et safe word. Det blev dog aldrig aktuelt. Jeg kunne godt lide at det blev hårdere at være i. Det betød at jeg gav endnu mere slip på mig selv, og bare var. Nu blev det nødvendigt for mig at styre mine følelser ved at regulere mit åndedræt. Min føromtalte romance med den tunge flogger endte også med at være et “lidt”(Læs: meget) mere udfordrende, i takt med at det hele blev vildere og mere intenst. Men den største smerte under smerte under hele sessionen kom da Miss bed mig i mine nipples. Den ene gang hårdere end den anden. Der blev rumsteret igen…jeg havde tidligere fået et bånd over bryst kassen og så kom “ægget”. Det var en hård genstand, som blev placeret under elastikken der krydsede min brystkasse. Det føltes ihverfald som et æg. Så det døbte jeg den, i mit stille sind. Nu blev det for alvor udfordrende. Elastikkens styrke gjorde at ægget blev trykket hårdere og hårdere ned i mit solar plexus, når jeg træk vejret. Der var en snært at panik. Men Miss guidede min vejrtrækning en enkelt gang. Også kunne jeg selv fokusere på, og kontrollere mit åndedræt meget præcist…for at provokere ægget mindst muligt. Først kæmpede jeg mod det, men det var som om at jeg hurtigt lærte, at arbejde med ægget, i stedet for mod det. Jeg ved ikke hvor længe jeg arbejdede med ægget. Tiden var gået fuldstændig i stå og jeg’et var forsvundet. Det næste der skete var, at jeg fik jeg en tung dyne over mig. Stille og roligt. Det var som om at stormen var ovre og at himlen klarede op. Nu lagde Miss sig oven på dynen og der lå Hun lidt. Det var enden af sessionen. Bagefter var der stille og rolig aftercare. Hvilket jeg synes var rigtig dejlig, til at komme sig oven på sådan en intens sanselig omgang, ja, nærmest tantrisk bdsm. https://miss-styx.dk/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slavebyheart 4 Skrevet 10. April Jeg lavede tidligere en lille kommentar omkring denne oplevelse, hvor der var en der skrev, at det lugtede af bestillings arbejde. Jeg viste hvad jeg havde skrevet til Miss Styx, og Hun sagde, at det kunne jeg gøre bedre. Så nu er det bestillingsarbejde, ja det indrømmer jeg gerne. Hyggelig lille opgave, for en lydig slave, som mig. Men jeg står stadigvæk ved hvert et ord, som jeg har skrevet. Det var ikke den første session, og bestemt heller ikke den sidste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg