Ringrideren 8 Skrevet 9. April Er der nogle som kan anbefale en thai som er god til at pirre ved røven og evt en finger ind under massagen? Jeg har overvejet Nong ved jailak men har ikke læst nogle der har fået gjort det? jeg har haft mine besøg hos jordbrovej 17 hvor der er en dildo i spil men søger noget nyt :) jeg modtager også gerne PM hvis der er nogle som ikke vil give sin guldmine væk ;) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mejer 4 Skrevet 9. April https://massageplus.dk/klinik/chok-dee-viborg-1020922342 har dog ikke selv været der, endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2037 Skrevet 10. April Der ligger en klinik på marselisborg alle i aarhus Prøv der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jansen 29 Skrevet 10. April Tulip kunne være en mulighed, så sidst jeg var der at der var sygeplejehandsker i kurven https://annoncelight.dk/profile/TulipMassage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 233 Skrevet 11. April Mejer skrev, den 9.4.2025 at 18:11: https://massageplus.dk/klinik/chok-dee-viborg-1020922342 har dog ikke selv været der, endnu Hun leger gerne med stjernen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 29 Skrevet 11. April Tulip https://annoncelight.dk/profile/TulipMassage Nina fra Marselisborg Alle kan findes hos Nachas på Aldersrovej, og Randersvej. https://annoncelight.dk/showad/333758 Nong piller ikke numse mig bekendt Endelig er der jo en del ladyboys i byen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soi 6 1 Skrevet 11. April Ann i Viborg måske, dog ikke noget link desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 224 Skrevet 12. April 8000 skrev, den 10.4.2025 at 14:17: Der ligger en klinik på marselisborg alle i aarhus Prøv der Kunne du fortælle lidt mere om din erfaring med stedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2037 Skrevet 12. April (edited) Hmm ældre dame.ved ikke hvad hun hedder. Det er der hvor Nina altid har huseret. Kælderklinik med bad. Kom bare for massage og vupti så lige lidt håndtrold, også lige vupti vupti en gummihandske på også. .. Ikke noget jeg efterspurgte. Det skete bare. Ikke et sted som jeg kommer til at besøge ofte. Har været der 2 gange de sidste 6 - 7 mdr. Aften Redigeret 12. April af 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 233 Skrevet 14. April Voiggodrengen skrev, den 11.4.2025 at 14:01: Nina fra Marselisborg Alle kan findes hos Nachas på Aldersrovej, og Randersvej. https://annoncelight.dk/showad/333758 Er Nina på Randersvej og kender du stedet. Kan godt lide ældre thai Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donald 24 Skrevet 14. April Prøv Glade Naya. Snak med hende om dine ønsker, så får du det opfyldt med garanti. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
morten0104 0 Skrevet 18. April Ringrideren skrev, den 9.4.2025 at 16:31: Jeg har haft mine besøg hos jordbrovej 17 hvor der er en dildo i spil men søger noget nyt :) Kan du anbefale netop den service hos Jordbrovej 17? Og hvis ja, ved du om de stadig leverer/er aktive? jeg synes ikke, at jeg kan finde aktivt link dertil… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 224 Skrevet 20. April morten0104 skrev, den 18.4.2025 at 11:14: Kan du anbefale netop den service hos Jordbrovej 17? Og hvis ja, ved du om de stadig leverer/er aktive? jeg synes ikke, at jeg kan finde aktivt link dertil… Ej, Nalee er ikke værd at skrive hjem om....også et ret ydmygt sted, for at sige det mildt..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MuffDiver 11 Skrevet 6. Juni Bamsefyr skrev, den 11.4.2025 at 13:37: Hun leger gerne med stjernen Hvordan ser massøren ud hos Chok Dee for tiden? Var der for ca 5 år siden og der var det en ældre dame. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 233 Skrevet 8. Juni MuffDiver skrev, den 6.6.2025 at 16:23: Hvordan ser massøren ud hos Chok Dee for tiden? Var der for ca 5 år siden og der var det en ældre dame. Hun er også en ældre dame på 60+ lidt tæt og ca 170 cm høj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 259 Skrevet 9. Juni Bamsefyr skrev, for 11 timer siden: Hun er også en ældre dame på 60+ lidt tæt og ca 170 cm høj Hun er blevet underlig fjendtlig på det seneste....sidst blev jeg bedt om at gå efter 35min massage fordi der kom andre kunder Jeg havde bestilt tid(60min), det gør jeg altid ...hun forlangte dog stadig betaling for en time, betalte kun for 30min selvfølgelig De sidste par gange midt under massagen med pigen som jeg har bestilt til massage, så kommer hun ind og afbryder og vil at jeg skal tilkøbe flere ydelser og når jeg ikke vil det så, så bliver massagen afbrudt og jeg skal gå.... Det lidt det samme med Lanna wellnes 50m derfra Jeg er kommet der i 5-6år ca 1-2gange om ugen og altid opført mig respektfuld også selv om de har aflyst mig 1min fra min aftale skulle begynde, det har jeg aldrig blevet fornærmet over eller sur Men tænker de har masser kunder siden de behandler (synes jeg) gode stabile kunder på den måde Så leder efter en go og dygtig massør i Viborg området, hvis nogen kan anbefale... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 74 Skrevet 9. Juni maxmuld skrev, for 6 timer siden: Så leder efter en go og dygtig massør i Viborg området, hvis nogen kan anbefale... Hej Maxmuld Har du været ved Ann på Skottenborg ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 259 Skrevet tirsdag klokken 15:46 Ja men det længe siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 259 Skrevet i går klokken 06:29 Har været der en del gange, hvis der har været optaget de andre steder....bliver aldrig mit første valg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vike 0 Skrevet i går klokken 18:44 maxmuld skrev, for 12 timer siden: Har været der en del gange, hvis der har været optaget de andre steder....bliver aldrig mit første valg Har du dårlige erfaringer med hende siden hun ikke bliver første valg? Personligt har jeg bestemt fået bedre massage andre steder, men hun er jo god nok på andre områder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg