Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Patcha i Kolding et par gange. Tror ikke, at det er samme pige, som er beskrevet omkring Odense. 

Patcha i Kolding tilbyder dejlig sex, jeg har kun afprøvet sex-delen, så jeg ved ikke, om hendes massage er værd at gå efter. Patcha er en sød pige, petit med små bryster, og meget kærlig. Hun virker til at kunne li' det hun laver, og hendes billeder passer meget godt med virkeligheden. Jeg tænker, at jeg kommer til at besøge hende igen nogle gange. 

Skrevet
  • Author

@Zamfir tak for det. Jeg må se om hun ikke stadig er der næste uge og tage på et ferievisit. Kan det passe at hun er ved stedet tæt på søen med en bagindgang vendt med søen?

Skrevet
Elprebsi skrev, den 10.4.2025 at 08:21:

@Zamfir tak for det. Jeg må se om hun ikke stadig er der næste uge og tage på et ferievisit. Kan det passe at hun er ved stedet tæt på søen med en bagindgang vendt med søen?

Yes sir, helt korrek.

• 3 weeks later...
Skrevet

Så fik jeg også besøgt Patcha. Nem at lave en aftale med. Fin og sød lille dame. Fik hende med i bad først, ikke det store men ok og et bj i badet. Så ind i værrelset og jeg fik smagt lidt på sagerne og hun ligeså. Lidt forskellige stillinger bla. med hende øverst. Hun er ikke stor, men tager fint i mod i alle åbninger og dejlige kys. Ganske fræk oplevelse som jeg gerne gentager næstegang jeg er forbi. Men jeg vil gerne ind fra bagindgangen, der er lidt for meget trafik foran til min smag, når man skal vente på at døren bliver åbnet. Hendes engelske er til "hus behov", jeg opgav at føre en samtale med hende, da jeg ikke tror hun forstod mig. Men meget sød og meget lille fin krop med naturlige bryster.

Skrevet
Pjovert2 skrev, for 4 timer siden:

Så fik jeg også besøgt Patcha. Nem at lave en aftale med. Fin og sød lille dame. Fik hende med i bad først, ikke det store men ok og et bj i badet. Så ind i værrelset og jeg fik smagt lidt på sagerne og hun ligeså. Lidt forskellige stillinger bla. med hende øverst. Hun er ikke stor, men tager fint i mod i alle åbninger og dejlige kys. Ganske fræk oplevelse som jeg gerne gentager næstegang jeg er forbi. Men jeg vil gerne ind fra bagindgangen, der er lidt for meget trafik foran til min smag, når man skal vente på at døren bliver åbnet. Hendes engelske er til "hus behov", jeg opgav at føre en samtale med hende, da jeg ikke tror hun forstod mig. Men meget sød og meget lille fin krop med naturlige bryster.

Hvor gammel vil du tro hun er 

Skrevet
Hard1 skrev, for 28 minutter siden:

Hvor gammel vil du tro hun er 

Uhh, jeg er meget dårligt til at vurdere alderen... Et vildt skud 30-35 år. Hun virkede ret ung, så måske yngre, men jeg ved også at nogle holder sig meget flotte og veltrænet til over 40. Jeg vil gætte på at billederne er retvisende, lige undtaget at jeg syntes det ligner at hun har en meget flad numse på billederen, det har hun heldigvis ikke, den er lille og velformet efter min smag.

Skrevet

Har også været en tur forbi Patcha i Kolding.

Stedet er godt nok ikke noget at skrive hjem om, blev godt nok lukket ind af bag indgangen. (det er dog ligegyldigt for mig)

Lokalet var rodet og uhumsk vil jeg kalde det. Lokationen er nok heller ikke den fedeste hvis man er fra lokal området, selvom jeg blev lukket ind af bag indgangen stødte jeg på flere mennesker på min vej ind og ud. Især fordi hun ikke kunne forklare mig hvor den indgang var henne, så hun måtte ud og hente mig.

Selve pigen synes jeg var meget sød, hun sagde ikke så meget, men det er fint nok for mig. Hendes krop var slank med små bryster.

Havde valgt 45 min. Fik en okay grundig omgang massage, nok lidt for meget de samle områder og der manglede måske lidt inspiration. BJ var ganske udmærket, det var i hvert fald ikke noget der bare skulle overståes. Sex delen var også ganske fin, det lød til hun nød det.

Der blev bestemt ikke snydt med tiden, jeg var der i hvert fald 50 min samlet.

Gentagelse: Nej, men mest pga. stedet. Patcha får en 6,5/10 af mig.

Skrevet

Besøgte Patcha for et par uger siden.

jævn oplevelse, massagen var ikke der hun brillierede.. men omvendt så vandt hun på bj og sex delen. Havde bestilt med den fulde pakke - dvs inkl anal - og her skuffer hun ikke.. vi skulle lige i gang, hvor man kunne se at min stive sømands pik lige skulle ind og ud et par gange… men så var der dælme ikke grænser… hun tager i mod i alle stillinger, helt i bund, hårdt i begge huller… 

• 5 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.