Bella_Selma 48 Skrevet 9. April (edited) Til alle jer, frække gentlemen derude der elsker frække gangbangs Sæt allerede nu et kæmpe kryds I kalderen den 3.6 kl 12-14:30, hvor der bliver fyret op for festlig- og herlighederne! Josefine, Candy & Selma går i ‘Honolulu Beach party mode’, og hopper i bikinierne til et brag af en sommerparty gangbang Der vil blive serveret champagne og lidt snacks til eventet. Pris 2500 for 2,5 times GB med 3 piger (med indlagt pause) For at sikre dig en plads, kan du med fordel indbetale et depositum efter aftale Sted Pussy Galores Lyngbyvej 231A 2900 Hellerup Der vil være et begrænsede antal pladser, så skriv gerne allerede nu, og book din plads hos Selma: [email protected] eller på tlf til.: Candy 5019 3215 Skriv gerne, at du ønsker at booke en plads til GB 3.6 samt dit navn og alder Vi glæder os, som altid, til at se jer! PS. SEX OG BLOWJOB ALTID MED KONDOM frække hilsner fra @Josefinesunshine @Candy Cane & @Bella_Selma Redigeret 9. April af Bella_Selma 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3229 Skrevet 9. April Datoen er noteret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 506 Skrevet 10. April Det ser lækkert ud, det er jo påske party Dream team nu i bikini Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bella_Selma 48 Skrevet 10. April Dillermand Junior skrev, for 11 timer siden: Datoen er noteret Skal jeg skrive dig på @Dillermand Junior og dig også @Swarley Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3229 Skrevet 10. April Ja @Bella_Selma det må du godt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 506 Skrevet 10. April @Bella_Selma meget gerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bella_Selma 48 Skrevet 20. April Update: Der er allerede kommet mange bookinger til arrangementet der er et par ledige pladser tilbage 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bella_Selma 48 Skrevet 7. Maj Kære alle dejlige gentlemen Jeg er desværre nødsaget til at melde afbud til den 3.6. Jeg ved at Josefine & Candy glæder sig til at tage i mod jer sammen med en dejlig surprice til jer. Jeg ønsker jer en fantastisk gangbang kram Selma Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 506 Skrevet 7. Maj Bella_Selma skrev, for 6 timer siden: Jeg er desværre nødsaget til at melde afbud til den 3.6. Jeg ved at Josefine & Candy glæder sig til at tage i mod jer sammen med en dejlig surprice til jer. Det er jeg ked af at høre , men ser frem til gensyn med Candy og Josefine samt overraskelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3229 Skrevet 7. Maj Bella_Selma skrev, for 10 timer siden: Jeg er desværre nødsaget til at melde afbud til den 3.6. Vi vil savne dig Selma Bella_Selma skrev, for 10 timer siden: Jeg ved at Josefine & Candy glæder sig til at tage i mod jer sammen med en dejlig surprice til jer. Er meget spændt på surprisen ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg