Hop til indhold

Monika i Randers - prisen gik pludselig op

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/313117

Har lavet en aftale med denne pige, velvidende at billeder ikke var af pigen.

Jeg aftaler pr. SMS hvad jeg ønsker og hvad der skal betales. Pengene hæves og afsted det går 1 times kørsel.

Det går fint med kommunikation pr SMS løbende og ankommer og bliver lukket ind af pigen. Synes pigen var ok og vi gik på værelset.

Pigen kan ikke tale engelsk, udover money. Fik dog ud af hende at hun er fra Budapest.

Tøjet smides og ligesom vi skal igang siger hun at hun vil have 300 mere. Det har jeg ganske enkelt ikke og vil egentlig heller ikke.

Jeg viser beskederne og hun ringer op til hendes pimp, som forklarer at det koster 300 mere. Jeg forklarer hvad vi har aftalt pr SMS, men hun fastholder at det nu koster 300 mere.

Så jeg må pænt tage tøjet på og smutte igen.

Har skrevet et par SMS med den anden efterfølgende som skriver hendes engelsk ikke er så godt, så hun simpelthen har misforstået tallet 700, og troede det betød 1.000.

Ønsker jer andre held og lykke, eller sørg for at have rigeligt med penge med.

Skrevet
Harvaeretder skrev, den 9.4.2025 at 12:38:

https://annoncelight.dk/showad/313117

Har lavet en aftale med denne pige, velvidende at billeder ikke var af pigen.

Jeg aftaler pr. SMS hvad jeg ønsker og hvad der skal betales. Pengene hæves og afsted det går 1 times kørsel.

Det går fint med kommunikation pr SMS løbende og ankommer og bliver lukket ind af pigen. Synes pigen var ok og vi gik på værelset.

Pigen kan ikke tale engelsk, udover money. Fik dog ud af hende at hun er fra Budapest.

Tøjet smides og ligesom vi skal igang siger hun at hun vil have 300 mere. Det har jeg ganske enkelt ikke og vil egentlig heller ikke.

Jeg viser beskederne og hun ringer op til hendes pimp, som forklarer at det koster 300 mere. Jeg forklarer hvad vi har aftalt pr SMS, men hun fastholder at det nu koster 300 mere.

Så jeg må pænt tage tøjet på og smutte igen.

Har skrevet et par SMS med den anden efterfølgende som skriver hendes engelsk ikke er så godt, så hun simpelthen har misforstået tallet 700, og troede det betød 1.000.

Ønsker jer andre held og lykke, eller sørg for at have rigeligt med penge med.

Hvordan ser hun ud? Tilbyder hun alt uden?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.