Hop til indhold

Emilie777 Helsingør

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Diskret_herre skrev, 1 time siden:

@golfere, hun har skrevet til mig, men følte ikke kemien/viben var der. Jeg vil langt hellere lave en aftale med La99

Følte du eller hun det ikke?

Tak. Fik i aftalt noget. Jeg hos hende møde en times tid med sex og oral ! Men nu er hun online uden at svare )

Ja Lea er nok mere erfaren. Men uerfaren kan bestemt også have en pikant charme

Redigeret af golfere

Skrevet

Hun er ikke så pæn som billederne antyder. Sexen er kedelig og virker lidt som om den skal overstås. Men sød pige 

Skrevet
  • Author
thedanishdude skrev, for 2 timer siden:

Hun er ikke så pæn som billederne antyder. Sexen er kedelig og virker lidt som om den skal overstås. Men sød pige 

Ok ? Hvad gav du og var blow ok og uden ? Var dethos hende i Helsingør !

Tak for svaret 

Redigeret af golfere

• 2 weeks later...
  • 6 months later...
Skrevet

hun har ny profil, og mødes hos hende , mindst 2500 og hun er lidt sjov og noget større , ikke bryster de er der næsten ikke, end man tror . Kunne godt gentages hvis hun gik lidt ned i pris.

Skrevet
weekendsjov skrev, den 15.11.2025 at 09:24:

hun har ny profil, og mødes hos hende , mindst 2500 og hun er lidt sjov og noget større , ikke bryster de er der næsten ikke, end man tror . Kunne godt gentages hvis hun gik lidt ned i pris.

Hvad hedder hendes nye profil?

Skrevet
HansChristian60 skrev, for 16 timer siden:

Hvad hedder hendes nye profil?

Anna_emmie hedder hun , jeg er på sms med hende , men det er nok for privat til at give ud her

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.