Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle,

Jeg var lige et par dage i Warszawa for at udforske byen og opleve, hvad den kunne tilbyde. Jeg besøgte to steder, som jeg gerne vil dele med jer.

Det første sted var en massageklinik, som tilbød nuru-massage. Stedet var hyggeligt og pænt, med en lokal receptionist og en ukrainsk massør. Massagen var ikke noget særligt, men massøren var super lækker, og vi havde en god stund uden en masse snak sammen. Vi tog et bad sammen først, og derefter fik jeg en massage med nuru og HJ som afslutning. Stedet kostede 350 polske zloty (ca. 1,7 gange DKK).

Link til stedet: loungegardens.pl

Det andet sted var en swingerklub ved navn Utopia, som var for nylig genåbnet. Det var et mindre sted med tre forskellige områder. Stueetagen havde reception, bar og lounge med mad. I kælderen var der et sauna- og poolområde. På første sal var der forskellige rum til privatliv og sociale aktiviteter. Stedet var hyggeligt, og vi blev mødt af venlige mennesker, som var interesserede i at møde os. Entréen kostede 250 polske zloty per person.

Link til Utopia: utopia-club.pl

Jeg brugte Revolut til alt i Polen, inklusive Uber, som var vores foretrukne transportmiddel. Det var meget billigt at køre rundt med dem.

Byture om aftenen var rigtig hyggelige, og folk var venlige. Jeg blev positivt overrasket over, hvor rent og ordentligt der var overalt. Jeg bemærkede, at det var en meget sikker by med synligt politi, og gadebilledet var roligt og trygt.

Fezzen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...