Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Dette har været oppe før.

Men nu er det jo ikke fordi hun skjuler det, der står ;Transgender

Skrevet

Jeg er transkønnet, og jeg ser bedre ud end nogen anden kvinde, på trods af dig.

Hvis du vil gøre en god gerning, hvorfor klager du så ikke over kvinder, der har sex uden kondom?

Skrevet
Jessica55 skrev, for 1 time siden:

Jeg er transkønnet, og jeg ser bedre ud end nogen anden kvinde, på trods af dig.

Hvis du vil gøre en god gerning, hvorfor klager du så ikke over kvinder, der har sex uden kondom?

Jeg synes du er vildt lækker og jeg er ellers ikke til mænd, men har været sammen med et par piger (tidligere mænd)/ Transgenders. 
Men jeg kunne godt finde på at besøge dig 

Redigeret af Fister2000

Skrevet

Transgender, annoncerer under kvinde og ikke transkønnet, ved nogen om hun er med vedhæng, eller om hun er fuldt ombygget? Og hun skriver mulatto, jeg synes ikke hun ser meget mulatto ud på billederne. Og hendes priser, er de ikke mistænkeligt lave?

Mange spørgsmål, men jeg bor 100 km fra hende og kan derfor ikke lige smutte forbi og checke for holdet.

Skrevet
Hr Lille Niels skrev, 1 time siden:

Annoncen siger post-op,

så en pik ville være en overraskelse.

Det har du ret i! Men der er også justeret lidt i annoncen, nu er hun heller ikke mulatto længere ( og har nok aldrig været det irl).

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.