Gangbang-milf 625 Skrevet 8. April Vejle - Torsdag d. 10. April Maks. 6 deltagere så der er masser af tid til at nyde jer dejlige mænd Tidspunkter: 11:00-13:00 - 1200 kr. 19:00-21:00 1200 kr. Kun 1200 kr. for 2 timers fræk leg. Mine tidligere besøgende får denne gang lidt rabat. For dem der har deltaget før vil det koste 1000 kr. for 2 timer ❤️ Jeg tænder på fast tag, blide smæk i numsen, mouthfuck, deepthrouth, rimming. Håber at føle mig godt brugt, med sæd løbende ud af min brugte mis. ❤️ Lidt om mig: - 41 år - 172 cm - 61 kg. - dejlige, naturlige bryster. - Fræk røv, der elsker at blive brugt - Ekstrem liderlig og sexhungrende milf. Der serveres øl og vand. Der mulighed for bad, hvis man trænger til det, så man er lækker ren til at lege med mig. ❤️ Er du klar at gennemkneppe min frække mis og mund, så skriv til: [email protected] Meld dig kun til hvis du ved du kan deltage den dag. Hvis for få tilmeldt, vil der være risiko for aflysning. Tilbyder også få 1:1 tider denne dag. Skriv for priser. #gangbang #milf #vejle #sperm #mouthfuck [email protected] Noter gerne enten dag eller aften i emnefeltet ❤️ #gangbang #milf #vejle #sperm #mouthfuck 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 625 Skrevet 9. April Stadig lidt ledige pladser hvis du skulle ønske to frække timer i selskab med mig. ❤️❤️❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 625 Skrevet 9. April Dagarrangement er booket op. Men stadig plads på 19-21 gb ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 625 Skrevet 10. April Fået et enkelt afbud til 1:1, så har tid efter kl 14 hvis der skulle være en der overvejer 1:1 besøg hos mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg