Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Jeg kan se at der er mange piger der tilbyder B2B for kr. 800,-. Jeg er dog lidt usikker på hvad B2B indeholder og tænker at der måske er nogen herinde der kan hjælpe.

Jeg vil selvfølgelig gerne have en nøgen pige der glider rundt på mig og gerne med tismis i ansigtshøjde....og også gerne hvor man må kæle og kærtegne hendes krop/mis.

Nogle anbefalinger?

På forhånd tak.

Skrevet

Min erfaring er at det er meget  forskelligt... og noget afhænger sikkert af "dagsformen" og kemi... Jeg har fået B2B med pussy slide og kys og slik på pik og boller (Ikke BJ) og andre steder en kvinde der ikke smed trusserne og bare gned bryster lidt over min rygge og ved "turn around" blev det til et HJ hvor hun sad imellem mine ben så næsten uden for rækkevide. 
Så det kommer an på stedet, kvinden, dagsformen, kemi og sikkert en del andre ting som jeg lige glemmer :)

Skrevet
The_dude_man skrev, for 9 timer siden:

Min erfaring er at det er meget  forskelligt... og noget afhænger sikkert af "dagsformen" og kemi... Jeg har fået B2B med pussy slide og kys og slik på pik og boller (Ikke BJ) og andre steder en kvinde der ikke smed trusserne og bare gned bryster lidt over min rygge og ved "turn around" blev det til et HJ hvor hun sad imellem mine ben så næsten uden for rækkevide. 
Så det kommer an på stedet, kvinden, dagsformen, kemi og sikkert en del andre ting som jeg lige glemmer :)

Din tekst lyder som om du har erfaring, måske du kunne give ham en anbefaling? Det afhænger altid af kemi, men nogle kort er bedre at prøve end andre...

Skrevet
The_dude_man skrev, for 16 timer siden:

og noget afhænger sikkert af "dagsformen" og kemi...

MEGET, afhænger af netop dét, og ofte skal der 2-3 besøg til, men så bliver det til gengæld også ofte lige præcis den oplevelse man ønsker sig

• 2 weeks later...
Skrevet
LDarwin skrev, for 5 timer siden:

Måske skal jeg spørger mere direkte.....Er der nogen der ved om Nadia er helt nøgen og kan beføles under B2B??

Body to Body og Hj 30 min 700 kr. med Nadia. i Hvidovre

Lav en aftale med hende, og når du dukker op så spørger du. Hvis hendes svar ikke er det du håber på, så er det altså ok at gå igen.

Jeg er 99,9% sikker på at du kan få det præcis som du ønsker det. 
Det er normalt at de forsøger at slå en mønt af dine ønsker.

Så vil du have at de har lyserøde trusser på, så skal du regne med at det koster 100,-
Og hvis du ønsker at røre, så koster det 200,- osv. osv.

Men jeg synes også de er flinke til at runde lidt ned når først man lærer dem at kende.

Jeg har faktisk engang sagt til en af kvinderne at jeg ledte efter et nyt stamsted, hvor jeg ville komme 2-3 gange om måneden. Hun lavede lynhurtigt en god pris, for hun ville gerne have en fast kunde og en fast indkomst. 

Skrevet

Vicky Thai i Valby ;-)

Skrevet
Milner skrev, for 1 time siden:

Vicky Thai i Valby ;-)

Der må være hende her:)

Edit: glemte link...

Redigeret af peter1042

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.