Hop til indhold

Recommended Posts

Godmorgen 

Jeg har længe gået med tanken om at være sammen med en helt mørk GP, så er der nogen der kan anbefale en mørk GP på Fyn..? Hun skal helst være meget mørk.

På forhånd tak 

odensefyr1981

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig koret.   Et besøg hos hende er i særklasse godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kigget på hende, men det er primært i weekenderne, og det er desværre ikke der jeg har mest tid pga. arbejde..

er der nogen der har erfaringer med andre som de kan anbefale..?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Odensefyr1981

Jeg har besøgt Stella i Odense Nord flere gange og kan kun anbefale hende. Der ligger en nyere og længere tråd om hende, hvor jeg og flere andre har skrevet om hende. Hun er dejlig mørk chokoladebrun, altid velduftende og iført frækt undertøj.

https://annoncelight.dk/showad/305847

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kmadsen skrev, den 9.4.2025 at 22:47:

Hej Odensefyr1981

Jeg har besøgt Stella i Odense Nord flere gange og kan kun anbefale hende. Der ligger en nyere og længere tråd om hende, hvor jeg og flere andre har skrevet om hende. Hun er dejlig mørk chokoladebrun, altid velduftende og iført frækt undertøj.

https://annoncelight.dk/showad/305847

Jep hun er super, sød chokolade pige . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt dem begge. Det er sikre valg.

Jennifer er som en topmodel og rolig. Lange ben og gudesmuk. Måske ikke den mest aktive.

Stella er mere snakkesalig og fortalte alt muligt om sig selv og hendes liv. Er ret fascinerende syns jeg. Hun er høj, store kasser og masserer godt.

Kesa i Randers er værd at køre efter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...