Hop til indhold

studinegodte

Featured Replies

Skrevet

Der skulle vel ikke være en venlig sjæl som kan huske mobilnummer til studinegodte?

Send gerne svaret i en PM.

Skrevet

Øhm… der var en i Viborg/Skals området som kaldte sig noget i den stil. Men det er vist nogle år siden har har været aktiv. Er det hende du tænker på?

Skrevet

Hej med jer søgende.

Hvis jeg ikke tager helt forkert, er  der tale om hende, der nu kalder sig lille thai pige. Det er i hvert fald de samme billeder hun har brugt i mange år., og hun er heller ikke blevet ældre  de seneste 3-4 år. Kan ikke indsætte link, men hendes annonce er let at finde med de 2 billeder i den pink bikini.

Redigeret af Bryan Mills
Billed er fjernet

Skrevet

Studinegodte var/er 100% dansk, trods hendes thai størrelse. Det er ikke hende på billedet. Besøgte hende i Viborg for en del år siden, hun var rigtig sød. Jeg tror hun har trukket sig fra branchen for flere år siden. Mon ikke hun lægger en annonce op, hvis hun vil kontaktes. Hun brugte i øvrigt aldrig annoncelight, det var useriøst sagde hun. Jeg kan ikke huske hvor hun annoncerede.

Skrevet
  • Author
Aalborg skrev, for 22 timer siden:

Hej med jer søgende.

Hvis jeg ikke tager helt forkert, er  der tale om hende, der nu kalder sig lille thai pige. Det er i hvert fald de samme billeder hun har brugt i mange år., og hun er heller ikke blevet ældre  de seneste 3-4 år. Kan ikke indsætte link, men hendes annonce er let at finde med de 2 billeder i den pink bikini.

Nej det er ikke hende. Hun er 100% dansk

Redigeret af Bryan Mills

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.