Hop til indhold
Pison

Im soda Im from Asia - Today in Søborg - falsk varebetegnelse

Recommended Posts

Jeg fandt billederne på Sodas side på annoncelight meget tillokkende og slog et slag forbi i dag. 

Jeg fik lov at vente lidt længe før hun var klar på trods af en klar aftale om tidspunkt, så jeg var lige ved at køre igen, men efter 20 minutter meldte hun sig klar. Blodet var allerede løbet ned i lillehjernen, så jeg gik op.

Desværre var det ikke kvinden på billederne der tog imod - hun var nok en del yngre og ret køn, men vejede nok 10-15 kilo mere end hendes idealvægt. Igen tænkte lillehjernen, hvor slemt kan det være, hun var køn, så jeg tog et kort møde. Der er åbenbart en anden der passer telefonen, for hun kendte ikke aftalen og kunne næsten ikke tale engelsk, så ny aftale foregik med fagter og tal på telefon. Hun var sådan set meget serviceminded, suttede dejligt og var dejlig stram, så jeg fik det jeg kom efter, pånær en oplevelse med den flotte kvinde på annoncelight.

Sted:  Ikke så diskret at stå udenfor en hoveddør i en etageejendom og vente i lang tid. 3 ud af 10 for det, men en ok lejlighed med et noget rodet værelse med en smal madras. Det fungerede dog efter hensigten.

Pige:  Meget køn og imødekommende, men også pænt overvægtig - 5 ud af 10

Service: Ganske ok, men hun var ikke så flot at jeg ville forlænge aftalen ud over 15 minutter - 6 ud af 10

Jeg tror desværre at det er ret bevidst at de benytter billeder af en ret tiltrækkende kvinde og så har nogle helt andre på menuen. Der er en til på adressen som jeg dog ikke så.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ville nærmest være første gang i danmarkshistorien at en GP rent faktisk var yngre end hun foregav at være.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...