Hop til indhold

Barbara - Brasiliansk skønhed!

Featured Replies

Skrevet

Barbara er nok den smukkeste GP, jeg har været sammen med. Hun har de dejligste brune øjne, sødeste smil og så kysser hun absurd dejligt. Brysterne er perfekte, og jeg er ret sikker på, at gud skabte Barbaras røv på 8 dagen. Hun er et lille nips, nok omkring 155 høj. Perfekt lille brasiliansk skønhed. 

Hun starter med at give mig et kys, da jeg kommer ind af døren. Hun tager med ind på værelset, hvor pengene bytter hænder.. Hun kommer tilbage om lidt.. Jeg står stadigvæk lidt forfjamsket tilbage over, hvad jeg lige har været vidne.. Min hjerne siger bare: “fuck, hun er lækker.. fuck hun er lækker…”.. Hun kommer tilbage, og siger, at hun vil se mig tage tøjet af, for nu er det hendes tur til at se min krop. Sjældent er jeg blevet rost så meget for min krop - “strong and musclely guy.. I like it”. Jeg er faktisk aldrig blevet rost for min krop, men, hun var over alt på mig. 

Vi ligger og kysser lidt, og jeg kan mærke, at hun gerne vil noget mere (ligesom mig) - og hun tager min pik i munden og jeg får noget af det mest lidenskabelig blowjob, som jeg længe har oplevet. Når de brune øjne kiggede op på mig, måtte jeg lige knibe mig selv i armen, ellers var jeg sgu eksploderet over alt.. 

Jeg slikker hende, og hun laver nogle dejlige stønne lyde. Dybe vejrtrækninger, og jeg kan mærke hendes lænd begynder at skyde op ad og hun hiver mig i håret, og beder om ikke at stoppe.

Vi ligger og kysser hinanden igen, og hun er meget rørende og vil gerne mærke overalt på min krop. Jeg har nu også min opmærksomhed rettet mod de lækreste bryster og en gude røv, så der bliver også grundigt pillet fra min side. 

Jeg vil faktisk ikke komme meget mere i dybden herfra, andet end sex med Barbara er umanerlig fantastisk. Hun er søgende, nærværende og pisse fræk. Massere af øjenkontakt og så er hun dejlig stram. Min tanke, da jeg tog hende bagfra var, at jeg nok skulle bestille anal næste gang. 

Barbara er bare dejlig. Vi skal passe på hende. 

https://annoncelight.dk/showad/395040

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.