Hop til indhold

Hvorfor er der så få gangbangs der skrives om?

Featured Replies

Skrevet

Har undret mig over de manglende anmeldelser af gangbangs. Der annonceres med en del, men stort set ingen omtales. Var selv tilmeldt et uden for Viborg som blev aflyst på dagen.

Skrevet

Så har du jo selv givet svaret (smiler) for så er der ikke noget at skrive om.

Har selv været udsat for det for nyligt, der var så specielle omstændigheder som jeg ikke vil beskrive her, men andre gange sygdom, eller for få deltagere.

Og så er der creampie gb som ikke beskrives fordi man bliver overfaldet af de skinhellige der syntes at man udsætter sig selv, pigen og de andre deltagere for den værste sygdomsrisiko der eksisterer

Derfor får I ikke beskrivelser fra mig.

Skrevet

Jeg vil elske at afholde gangbang.  
Jeg har flere gange annonceret og planlagt det, og får masser af tilmeldinger, men på selv dagen (og her snakker vi kort tid før arrangement starter) meldes der fra, og det er altid de samme 2-3 undskyldninger der bruges hvorfor man må aflyse. Og det gider man ikke ret mange gange, det er træls for mig som har brugt tid, energi og økonomi på at arrangere og det er træls for de mænd som rent faktisk er seriøs. Det er kun lykkes mig én gang at gennemføre et gangbang med 5 deltager.

Men når jeg afholder alm møder (altså med kun én deltager) har jeg masser af gæster, og må som regel altid sige nej til flere gæster fordi der er for mange.

Så min konklusion er at mange mænd gerne vil, men få har modet når det kommer til stykket ift at gangbange en pige sammen.

Redigeret af toesen1993

Skrevet

En anden grund kunne være at Gang Bang oplevelser med mindre de er nogen der fast tilbyder Gang Bangs jo er en engangs forestilling som andre ikke får mulighed for at prøve ergo er det meningsløst. 

Et eksempel for to år siden mener jeg var der et Gang i Jylland med to danske kvinder i et sommerhus med submissive tema hvor pigerne var i lange lænker. Jeg ville have elsket at læse en anmeldelse og beskrivelse fra det GB da jeg næsten tog fra København til Jylland for selv at være med, men en anmeldelse af det der havde givet mig lyst til også at prøve det ville have været forgæves da det desværre aldrig blev gentaget igen det var en klar one time deal så at sige. 

Jeg har da anmeldt et af dem for nyligt her: 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/197529-p%C3%A5ske-party-med-candy-selma-og-josefine-sunshine/

jeg har dog holdt mig til anmelde Pussy Galores Pussy party Gang Bangs, gang bang i Kneppeklubben med @Danske Natasja og min GB med @Gangbang-milf fordi det er Gang Bangs der løbende gentages som andre også har mulighed for at opleve og nyde oplevelsen af. 

Jeg anmeldte ikke min GB oplevelse med Line i Ørestaden da jeg det ikke virkede som en fast ting hun tilbød og har heller ikke set en annoncering sidenhen. 

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 8 timer siden:

En anden grund kunne være at Gang Bang oplevelser med mindre de er nogen der fast tilbyder Gang Bangs jo er en engangs forestilling som andre ikke får mulighed for at prøve ergo er det meningsløst. 

Et eksempel for to år siden mener jeg var der et Gang i Jylland med to danske kvinder i et sommerhus med submissive tema hvor pigerne var i lange lænker. Jeg ville have elsket at læse en anmeldelse og beskrivelse fra det GB da jeg næsten tog fra København til Jylland for selv at være med, men en anmeldelse af det der havde givet mig lyst til også at prøve det ville have været forgæves da det desværre aldrig blev gentaget igen det var en klar one time deal så at sige. 

Jeg har da anmeldt et af dem for nyligt her: 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/197529-p%C3%A5ske-party-med-candy-selma-og-josefine-sunshine/

jeg har dog holdt mig til anmelde Pussy Galores Pussy party Gang Bangs, gang bang i Kneppeklubben med @Danske Natasja og min GB med @Gangbang-milf fordi det er Gang Bangs der løbende gentages som andre også har mulighed for at opleve og nyde oplevelsen af. 

Jeg anmeldte ikke min GB oplevelse med Line i Ørestaden da jeg det ikke virkede som en fast ting hun tilbød og har heller ikke set en annoncering sidenhen. 

jo det blev gentaget bare med en pige og et andet setup jeg skriv også en anmeldelse men der var nogle piger fra KBH der ik kunne lide den

Skrevet

Det kan måske også skyldes det kan være svært at beskrive og derved lave en anmeldelse. Der sker jo en del til gangbang og specielt hvis der er flere piger i forhold til 1:1 aftaler, hvor det er nemmere at huske og beskrive oplevelsen. Til gangbang og specielt med flere piger som @Pussy Galores gangbang er der flere sanse og visuelle ting at huske efterfølgende, som måske kan være svære at huske, eller også har man bare været i nuet under dette, og ikke lige hæftet sig ved noget.

@Dillermand Junior formår dog at skrive nogle gode anmeldelser af gangbang, når han har deltaget.

Skrevet
superslikker skrev, for 10 timer siden:

jo det blev gentaget bare med en pige og et andet setup

Men hvis det er et helt andet set up så er det jo stadig ikke noget andre kan opleve som missede det specifikke set up og GB. Du understreger netop min pointe 

Skrevet

En pigen 6mænd 8timer + det er da vist et GB havde været en pigen mere var nok 16 timer så jeg ved ik hvad du mener 

Skrevet

Anmeldes gangbangs mindre end almindelige besøg? Nej, det tror jeg ikke.

Hvor mange almindelige besøg finder sted pr uge? Hvor mange anmeldelser ser vi? 

Skrevet
  • Author
Swarley skrev, den 6.4.2025 at 21:31:

Det kan måske også skyldes det kan være svært at beskrive og derved lave en anmeldelse. Der sker jo en del til gangbang og specielt hvis der er flere piger i forhold til 1:1 aftaler, hvor det er nemmere at huske og beskrive oplevelsen. Til gangbang og specielt med flere piger som @Pussy Galores gangbang er der flere sanse og visuelle ting at huske efterfølgende, som måske kan være svære at huske, eller også har man bare været i nuet under dette, og ikke lige hæftet sig ved noget.

@Dillermand Junior formår dog at skrive nogle gode anmeldelser af gangbang, når han har deltaget.

Ja det er selvfølgelig rigtigt . Det kan være svært at huske bagefter, når der har været godt gang i den :) 

Skrevet

Det er irrelevant for: "Hvorfor er der så få gangbangs der skrives om?".

Mime skrev, for 16 timer siden:

Nej. Mange mænd vil gerne lege med tanken.  Der er ingen evolutionær fordel i at deltage gangbangs for en mand. 

Vi er biologiske dyr uanset så normal og unormal spiller en stor rolle.

cc: @Den_glade_amatør @toesen1993

Redigeret af Stapler

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.