Hop til indhold
Randersmand

Hvilken Thaimassage er værd at besøge i Randers for tiden?

Recommended Posts

Ja jeg ved spørgsmålet kommer tit, men kvaliteten og pigerne er enorm svingende.

Men hvor får man en ordentlig massage og gerne med lidt ekstrer uden at det koster 1500 for massage i 45 min og bumbum i 15 min? Det er simpelthen for dyrt og er for bodelagtigt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan på ingen måde anbefale Lily/Lisa (det er samme pige) hun er på ingen måde pengene værd.

har lavet et opslag om min oplevelse med (Lily) tidligere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Var hos Jimiron ( måske forkert stavet) forleden. Kom egemtligt for en massage men endte med hele pakken inkl. rimning og megafransk som ikke bare sluttede da jeg kom. Fin fræk oplevelse. 1000 kr for en time.  

Damen er en ældre model som er lidt kvabset men fin service. Ved ikke hvad hun hedder.

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du mener Jiramon er der sandelig sket ændringer - eller måske ny ejer? I så fald tidligere drevet af slank dame, som generelt kørte den grønne linje (enkelte har dog meldt at de fik hj til høj pris).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prikken skrev, for 17 minutter siden:

Hvis du mener Jiramon er der sandelig sket ændringer - eller måske ny ejer? I så fald tidligere drevet af slank dame, som generelt kørte den grønne linje (enkelte har dog meldt at de fik hj til høj pris).

Jeps det var Jiramon

Der ligger en del steder i gaden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randersmand skrev, for 7 timer siden:

Ja jeg ved spørgsmålet kommer tit, men kvaliteten og pigerne er enorm svingende.

Men hvor får man en ordentlig massage og gerne med lidt ekstrer uden at det koster 1500 for massage i 45 min og bumbum i 15 min? Det er simpelthen for dyrt og er for bodelagtigt

Hvis det er Randers, så er Emme ret sikkert den bedste massør. Det har hun faktisk altid været. Ikke kun i Randers, men måske hele Jylland. Til gengæld er hun jo ikke nogen vårhare længere, og giver ofte stafetten videre til eks. Nutty mht. 2. halvleg. Hun har hendes helt almindelige massage klinik der hvor hun altid har haft den ved kirken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prikken skrev, for 9 timer siden:

Hun har jo flere gange haft en hjælper på stedet. Hos dem har man ofte kunnet få det hele. Hos hende selv tror jeg ikke man skal forvente mere end BB og HJ til en høj pris. Jeg mener hun forlangte 1000,- for massage og HJ sidst jeg var forbi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Olebolenok skrev, for 29 minutter siden:

Hej

nogle erfaringer med hende og hvordan ser hun ud?

tak.

Flot pige alt er muligt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er en moden kvinde, hun går meget op i at massagen skal være god, hver ting til sin tid

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...